hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er det vår :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Nå er det vår :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

jameho

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  23:49:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det snør, det snør- tiddeli bom.. Joda, kom litt snø i dag også, men det drar med seg den gamle snøen og smelter smått om senn. Her ligger det veldig mye enda, og jeg har vansker med å finne veier å ri på. Skogsstiene er umulig enda, for snøen rekker Scarlett til buken. -Og hun er ingen liten hest..

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  00:14:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det snør, det snør- tiddeli bom.. Joda, kom litt snø i dag også, men det drar med seg den gamle snøen og smelter smått om senn. Her ligger det veldig mye enda, og jeg har vansker med å finne veier å ri på. Skogsstiene er umulig enda, for snøen rekker Scarlett til buken. -Og hun er ingen liten hest..

Opprinnelig postet av jameho

Hahahhahaha:D Og her sitter jeg og irriterer meg grenseløst over at det ikke ble noe snørekjøring denne påska fordi snøen på åkrene er borte:D:D

-Marte Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  11:55:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Måkene har begynt her, det er vel et fint vårtegn selv om jeg hater måkene noe innmari.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  12:12:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Litt fra Vårsøg; "No skin de sol, e høgste sveåliå, no bli de vår, de kjenne e så vel"!!!!

Også er det jo påskeferie da...må nyte den, for rett etterpå blir det 1,5 mnd intens eksamenslesing

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  12:17:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er det regn (haugalandet/rogaland) som vanlig..
Men vinteren er over for min del..
(Marianne setter på sommerdekk idag, og kjører snart til Danmark)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/04/2006 :  14:36:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rosita sto ute i natt å jeg sov med vindue åpent. Foret i bare T-skjorte i sted her.
Hærligt.

GOD PÅSKE :)

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  14:58:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det vårlig ute! Fortsatt mye snø igjen men er en del steder det er bart også Strååååålende sol!

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  16:01:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
7 varmegrader ute, litt sol.. Skal ut på kino nå! Istid 2:D Blir dødsgøy:D
-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  16:04:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
7 varmegrader ute, litt sol.. Skal ut på kino nå! Istid 2:D Blir dødsgøy:D

Opprinnelig postet av *littledevil

Huff, her er det -1... Men det snør ikke da. istid er knallbra, jeg skal se 2'ern snart jeg også! :-D

www.hestene.no Gå til toppen av siden

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 22/04/2006 :  22:47:28  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding

får vår følelsen av dette bildet jeg :)

var på stranda i dag, og isen hadde smeltet

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  23:06:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, nå har jammen meg våren kommet til Lom også. Endeliig!! Jammen på tide må jeg si.

Snøen ligger fremdeles her og der, og det er kuldegrader om natten, men so what?

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  23:28:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Her er det 110% vår nå! :) ALL snøen er GONE og åkrene holder på å tørke opp, så snart blir det ridemuligheter igjen:D *Glede*
Andrea & Daytona fryder seg<3

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  21:54:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nå er det vår!!! Årets første 'bukkeblomster' (mogop) er kommet!

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  21:59:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det VÅR!!! *Synge* Ikke noe snø igjen!!! Var tørt ute men har regnet litt sånn innimellom de siste dagene( ) men uka før der var det NYDELIG! Har Bursdag i morgen også!! Er skikkelig GLAD!!!

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  00:09:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
når maria ligger i grøfta å spyr,da er det endelig vår!
heheheeheheheh....
jaj,treeett

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.