hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er det vår :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Nå er det vår :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  20:57:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
littledevil: Du gjør meg deppa. Ok, solen er varm her, men resten er iskald...

Opprinnelig postet av Mari^_^

Skal sende små varme solstråler til deg imorgen, så hvis du kjenner at du helt plutselig blir varm i morgen, så vet du at jeg sendte deg en solstråle=D Noen flere som trenger deg?

Men Mari, jeg leste i en annen tråd at du har vært i syden de to siste årene (? var det så?) og jeg har aldri vært lengre enn over svenskegrensa..... Har så lyst til å dra til et varmt land med lange sandstrender og palmer.. ÅÅÅEEE.

Tror jeg tar en Kristine i morgen, og tar litt bilder. Har ikke brukt kameraet mitt på lenge!

-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  21:01:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
littledevil: Ja, du ser hvor kaldt vi har det her, så syden er aboslutt nødvendig :P Send gjerne litt sol hit, det er høyst nødvendig.

Edit: Jeg bare måtte! *friste,friste*

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 05/04/2006 21:06:19 Gå til toppen av siden

-Toril-

» VIP

Skrevet - 05/04/2006 :  21:56:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei :)
må bare få si at blåveis ikke er fredet, men biotopen (altså området der den vokser) til blåveisen er fredet ;)

jepp...studerer naturforvaltning jeg, har botanikk dette semestret!

ellers så var jeg og dancer ute å galloperte på gjørmete myyke hærlige veier i går, i soola :D
så nå har vi fått litt vår her også :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/04/2006 :  22:30:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det frista ikke, Mari

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  22:37:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Mari: Ja det er vel greit ettersom jeg har sittet her og pratet fint om været vårt:P Men når jeg så sanda så begynte jeg å tenke på sand mellom tærne og inni klærne - noe av det verste jeg vet!:|

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  02:51:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Trodde netopp våren var begynnt å komme....
Men nei,det snør og snør...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  07:24:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
X-tine & Littledevil: Det fristet ikke altså? Ikke om jeg sier at det lå en stall med PRE hester rett i nærheten heller? :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/04/2006 :  14:41:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
X-tine & Littledevil: Det fristet ikke altså? Ikke om jeg sier at det lå en stall med PRE hester rett i nærheten heller? :P

næh.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  15:56:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

næh.

Opprinnelig postet av X-tine

Nei vel, da så :-)

Bustetrollet

Skrevet - 06/04/2006 :  16:05:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

næh.

Opprinnelig postet av X-tine

Nei vel, da så :-)

Være hjemme til verdens beste kompis er vel så klart bedre

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  16:30:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
I går kom det 10 cm snø.... Grrr
Men i dag er halvparten borte igjen og vegen begynner å bli bar igjen.
Tror det er fortsatt et håp for våren ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  16:46:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skolen skinner, snøen smelter og det er kun en dag igjen til påskeferien :D Jippi!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:06:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Egentlig ikke..:P Hadde fristet meg mer om det var en velstående stall hvor man kunne ri på gruppeturer. Liker ikke helt det der med syden og folk som skal ri på tur. Hestene er vel som oftest utsultet og tynne, og har rart utstyr..?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:14:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
littledevil: ja, det så vi eksempel på der, men ikke den stallen vi var på. Der var det blankpussede og glade (en smule feite?) hester.

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:52:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
neeeh,ikke vår:Pnettopp vert ute på tur med hunden og det snødde,sluddet og haglet om en an:PhurraXD
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.