hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Viktig spørreundersøkelse om favorittaktiviteter!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Viktig spørreundersøkelse om favorittaktiviteter!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Grimsgaard

Skrevet - 03/04/2006 :  19:19:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spørreundersøkelse om favorittaktiviteter.

Vi er en prosjektgruppe ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo som skal gjøre en undersøkelse av folks forhold til sine fritidsaktiviteter. Vi ser blant annet på hvilken påvirkning disse aktivitetene har på deres livskvalitet. Siden dette forumet handler om hester og ridning, er sikkert mange av dere veldig engasjerte utøvere, og passer derfor godt til å svare på denne undersøkelsen.

Undersøkelsen er i form av et nettbasert spørreskjema. Alle svar er helt anonyme, og det tar ca. 10-15 minutter å fylle ut skjemaet.

Dere finner spørreskjemaet vårt ved å klikke dere inn på:

http://www.datasurvey.net/answer/9gG1Mt9VmhVq

Prosjektet ledes av stipendiat Frode Stenseng og professor Jostein Rise ved UiO.
Eventuelle spørsmål om undersøkelsens innhold rettes til stipendiat Frode Stenseng (frode.stenseng@psykologi.uio.no).

Det vil være til stor hjelp for oss om dere kan bli med på denne undersøkelsen.

På forhånd takk!

Øystein S. Grimsgaard
1. Avdeling Profesjonsstudiet
Psykologisk Institutt, UiO

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:23:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Oh jesus. Hit også? Ikke nok med at man skal overfalles på alle forelesninger altså ;-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:43:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tok den undersøkelsen jeg :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:51:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svar på undersøkelsen folkens, det er helt ufarlig. Selv går jeg også på profesjonsstudiet i psykologi ved UiO og vet hvor vanskelig det er å finne forsøkspersoner. Har ikke hørt om denne undersøkelsen, men det kan jo være interessant å se hva de finner. Så, still opp folkens.

Forsåvidt imponerende at de klarte å finne veien til mix.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:54:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg og.. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  21:06:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tok den undersøkelsen jeg :-)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Jeg også :-)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  21:20:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Samme her.. Trur livet mitt i stor grad er styrt av hestane! Ikkje ein hobby, men ein livsstil, er det ikkje det dei seier?
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  21:47:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Da tok jeg også denne her testen;)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  00:05:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg tok den ikke. Jeg har tatt den et par ganger før i forbindelse med forelesning på UiO. Dere er liksom over alt og maser ;-) Gå til toppen av siden

Grimsgaard

Skrevet - 04/04/2006 :  11:06:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var ikke meningen å mase. Vi fikk beskjed om å spre mangfoldet av svar litt, så da tenkte jeg at dere hadde mye bra å tilføre. Det er jo frivillig, så du har selvfølgelig full rett til å overse posten. :-) Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  11:15:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg har også svart. :)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 04/04/2006 :  11:28:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg også vært med i spørreunderssøkelsen.
Fikk litt sjokk når jeg telte over tiden jeg brukte i stallen og hvor mange måneder jeg har holdt på med dette. Har alltid tenkt at hesten ikke opptar så mye tid som andre "ikke-hestefolk" skal ha det til, men når jeg så hvor mange timer det ble på en uka så går det en del tid ja
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  14:45:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Får bare opp "siden kan ikke vises" jeg..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 04/04/2006 :  15:40:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Får bare opp "siden kan ikke vises" jeg..

Opprinnelig postet av *Ina*

Jeg og...

Edit for å si at det funket nå...

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske?
Redigert av - Jollypopp den 04/04/2006 19:14:57 Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 04/04/2006 :  20:10:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tok også testen, synes slikt er gøy jeg!

Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  12:41:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
eg tok den også... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.