hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Huff huff
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Huff huff
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  23:57:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Muntlige avtaler er like bindende som skriftlige.
Ville nok heller spurt henne pent om hun hadde noe imot at du tok han tilbake, og at du isteden hjelper henne med å finne ny hest.

- Innsneket salgsannonse slettet av MIX. Jmfr. våre forum-regler -

Livet er herlig:)

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  23:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Ovenfor: Skulle vært svar på: kan jeg trekke meg fra salget
Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 03/04/2006 :  00:14:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
D er dette jeg var redd for... jeg hadde jo ikke tenkt å bare hente hesten... hun var jo villig til å betale 14000,- for viktor, så penger er ingen hindring tror jeg... men hesten må nåkk være til salgs i rundt trøndelag noen plass for de orket ikke å kjøre langt for en hest...

nydelig hest og takk for tipse..

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/04/2006 :  11:11:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Det skulle nok være svar på mocca21 sin tråd. Litt av en måte å snike inn en salgsannonse på jeg si. Sjønte ik helt hva det hadde med noe å gjøre, at hun vet om en hest til salgs... oh well
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 03/04/2006 11:11:50 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  11:28:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he.. Bra det carambee.. du må ta de der snik-annonsørene før de går for langt!! Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/04/2006 :  14:05:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ja fysj altså! Tenk å misbruke forumet på den måten!!
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  14:09:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
forumpoliti carambee
www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/04/2006 :  14:21:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Det må en carambee til for å avsløre sånt, de er nemlig ikke lett å gjennomskue! Tror jeg skal søke jobb på HM siden jeg er så flink til å avsløre sånne.. hehehe,
nei nok tullball på MIX, får vel dra i stallen før det begynner å snø igjen...

Edit: til og med forumpolitiet har leif (mange og)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 03/04/2006 22:23:04 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  15:30:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uten Carambee hadde det blitt fullstendig anarki her inne.
Takk kjære!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/04/2006 :  22:21:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Får jeg premie av MIX nå ?*blunker smigrende* Blomst fra Kurre er koselig nok det da:)
For å være ærlig har jeg lært av de som har holdt til her en stund, tidligere har jeg syntes folk er litt pirkete. Men når man bruker et par timer her nesten hver dag,så er det ønskelig at folk setter seg inn i reglene. Synes alle skal være som meg nemlig, og jeg følger aaalltid reglene

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  22:35:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Nei, jeg visste ikke at man ikke kunne skrive at man visste om hest til salgs her.
Rart at folk som da bruker så lang tid her inne, ikke greier å finne noe mer saklig å kommentere enn dette.

På min side var dette kun en liten hjelp til ei som muligens trengte dette.
Håper Mocca21 greier å løse sitt problem.

Jeg er bare ikke fan av bedrevitere... Er det noe som irriterer meg skikkelig er det folk som gjør narr av andre, og tror de kan så mye bedre selv.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  22:50:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei, jeg visste ikke at man ikke kunne skrive at man visste om hest til salgs her.
Rart at folk som da bruker så lang tid her inne, ikke greier å finne noe mer saklig å kommentere enn dette.

På min side var dette kun en liten hjelp til ei som muligens trengte dette.
Håper Mocca21 greier å løse sitt problem.

Jeg er bare ikke fan av bedrevitere... Er det noe som irriterer meg skikkelig er det folk som gjør narr av andre, og tror de kan så mye bedre selv.

Vi tullet jo bare litt. Dessuten har du annonsesidene til salg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  22:50:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så så... det var nok ikke så vondt ment... her inne blir det meste kommentert
Ingen skade skjedd vil jeg tro. Hver sin tur å få pepper og ros.

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/04/2006 :  08:09:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jepp. Var mest en krass måte å si at man ikke skal skrive annonser. Og dessuten sjønte jeg ikke hvordan en hest til salgs kunne hjelpe Mocca, som ik skal kjøpe men selge.. Skulle hun si at, jeg vil ikke selge, men DENNE er til salgs... Kjøperen kan vel finne salgsannonser selv isåfall.

og siden vi bruker så mye tid her inne må vi kommentere litt på de som ikke følger regler.
Hva mener du med bedrevitere? Noen som tror de vet bedre? Jeg vet at jeg vet bedre enn deg siden jeg visste om at det ikke var lov med annonse og du ikke visste det. Om det gjør meg til en bedreviter, så er jeg nok det da.

Dessuten har ingen gjort narr. Bare påpekte fakta, og at jeg ikke sjønte hvorfor.
Størsteparten av tråden er jo til å hylle MEG! Ser ikke helt problemet ;-p

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:09:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Jeg skrev ikke hest til salgs fordi hun kunne kjøpe,men mulig hest til hun som skulle kjøpe hennes hest. Altså en hjelp på veien for at hun muligens kunne få hesten sin tilbake.
Jeg tar ikke så tungt på det dere skrev, syntes det bare var litt merkelig at dere bemerket dette. Følte ikke det var en stor salgsannonse selv. Noe det virket som dere syntes...
Men men... nok om det. Ellers har alle det bra ell? hehe...

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.