hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kan jeg trekke meg fra et salg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Kan jeg trekke meg fra et salg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:29:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Bra det ordnet seg for deg da
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  12:37:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Det var jo en fin løsning det da :)
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 05/04/2006 :  13:10:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var i ferd med å kjøpe hest nå, hadde fått pris og alt. Så viste det seg at faren ikke hadde pratet godt nok med datteren. For hun ville ikke selge hesten allikevel!

Hesten står til trening hos noen andre, og jeg har prøvd han. De han står hos har fått beskjed om å "formidle" salget....

Jeg må jo si jeg blei veldig skuffa! Hun skal ha seg ny hest, og vil ikke selge den gamle allikevel.

Det eneste jeg kan gjøre er å vente til hun får den nye hesten, for da å høre om hun er klar til å selge!

Men hesten er ikke så unik, det finnes flere! Så jeg gidder nok ikke vente på det nei...

I og med at du har sendt fra deg hesten, og ei annen nå prøver han og vil ha han, så synes jeg det er for seint for deg å ombestemme deg....

Gjelder ikke de grunnene lenger (det som fikk deg til å velge å selge han)?

Så ja, det er slitsomt med useriøse selgere! Skjønner at man angrer, men har man sagt det så har man sagt det!
Jeg hadde i alle fall ikke giddi å vurdere den hesten hvis den ikke hadde vært til salgs! Da kunne jeg brukt tiden min på å finne en annen hest! Tenk om en annen hest gikk i fra meg fordi jeg hadde muntlig avtale med disse!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.