hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ikke helt riktig
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Ikke helt riktig
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  23:29:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Den ene hoven til Winnie ser litt rar ut under. Hun halter ikke eller noe sånt, men det ser litt merkelig ut, og jeg er ingen expert så spør jeg dere om det er normalt eller ikke?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Lopke

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  23:49:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
at strålen er flekket litt??
Har sett det før, hun kan ha tråkket på en skarp sten. Dette er blødt vev så om hun hverken er varm eller har vondt går det helt greit.
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  00:18:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vanskelig å se på bildet,uten å se hva som ligger under,men jeg synes det kan se ut som om hun har råte. Har hovslager sagt noe? Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  14:25:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Mente at det er et slags kutt, ikke i hoven, men det inni.
Nei, hovslageren har ikke sagt noe. Men hva er råte?

-
Gå til toppen av siden

Aina_og_Herjutora

» VIP

Skrevet - 02/04/2006 :  15:03:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser ikke noe galt jeg. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:25:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har tatt en ring rundt det jeg snakker om.

Ble så klart veldig lite

-
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  16:06:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Hei!
Kan være at hun har tråkka på noe som har skjært et hakk i strålen, eller at det er sopp eller bakterier som har spist litt på den. Sånne løse filler bør helst skjæres av så det ikke danner lommer under der sopp&bakterier trives. Hvis det er illeluktende og det går an å pelle løs guffe fra strålen, så er det lurt å ha på et eller annet middel mot sur stråle/sopp/bakterier
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  16:20:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tipper at det bare er strålen som er i ferd med å "skiftes" ut. Har ikke sett det på hesten jeg har nå, men på kaldblodshoppa jeg hadde før var det veldig tydelig. Hele stråla løsna, og under var det ei "ny" stråle. Det er nok ikke noe du trenger å bekymre deg over :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/04/2006 :  18:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Få en hovlager(eller en annen heste-mann som kan litt om høver) til å renske ut av strålen med en kniv.

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  21:13:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ok. Det var bra det ikke var værre enn det. Ble letta nå
-
Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 03/04/2006 :  11:27:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vallaken min hadde det likens som hesten din, han fikk det da han trampa på en kvass stein el. Hovslagern skar det reint, deretter hadde jeg på "safe hoof" i noen dager. Han ble god som ny, så det er nok ingen fare:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.