hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gledes spredning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 gledes spredning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:20:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det er bare 2 mnd. ja, vi slutter den 15.juni!! ;-) I tillegg må du ta vekk alle helligdager og helger - og vips så har vi ikke særlig lenge igjen! *gleder seg sykt til å bli ferdig med ungdomsskolen*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:25:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Våren har kommet hit også, ikke lenge til sommern, og pånni'n er så snill for tiden. Kan ikke annet enn å smile

Kopi av melding:
*gleder seg sykt til å bli ferdig med ungdomsskolen*

Jeg også, det blir utrolig deilig å være ferdig. *glede seg*

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 15/04/2006 22:27:46 Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:54:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Og eg som nesten savner ungdomsskolen litt:P He he,jaja,skal bli gøy å bli ferdig med GK og=)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  13:48:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
jaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeg kom ikke opp i skrivtlig eksamen:D:D Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 30/05/2006 :  14:31:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i dag har jeg hatt min siste eksamen, og er nå ferdig sykepleier!
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  14:41:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Masse ups- and downs her. Sånn er livet. Den ene dagen er superherlig, neste kan føles helt for j#####. Godt med en sånn tråd der man kan få trøst og støtte, og der man kan spre litt glede for andre. :)
Flott du ikke kom opp Preston, og gratulerer som ferdig sykepleier Tone. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 30/05/2006 :  18:31:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo takk...!
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  18:35:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer som ferdig utdannet Tone ;)

Vi har fått vite at vi får fri den 9., deretter følger en frivillig skoletur, så vi er offisielt ferdige i 10.klasse den 14.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  18:46:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
o_O Nå er vi snart de største på skolen.
Er vel ferdig den 23. Ble ferdig med tentamen i dag (Hadde kun matte) så nå er det bare Husebymila (fredag) og dette Sf prosjektet igjen før jeg kan si meg så å si ferdig med 9ende klasse.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  19:36:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Henger meg på: Snart ferdig på skolen :D Og ikke minst ferdig med 10. klasse! Hurra, hurra.. Har fått tilbake karrakterene allerede, og er kjempefornøyd. Nå blir det Skjetlein og hestelinja til høsten ja Jippi.. :)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  19:44:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
ohh.. Karakterer det liker vi. Få en liten smakebit kanskje? ;D
Morsomt med Skjetlein da, kunne tenkt meg det jeg også, men vi får se.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  20:33:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Må nesten si noe jeg også, når alle andre har det så fint;P
Tommy sjangserte på begge hendene i dag på 8tall=D Har slitt med det siden han ble frisk igjen, pga han ahr ikke hvert sterk nok, men nå funker det bra! Det er sol ute, og nesten 20grader og jeg har faktisk jogget *stolt*
Klem!

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  22:09:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så ble jeg glad også i dag. :) Var temmelig skrapa for høy, og fikk kjøpt et lass på ca 500 kg. i dag. Happy nå. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  17:02:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ohh.. Karakterer det liker vi. Få en liten smakebit kanskje? ;D
Morsomt med Skjetlein da, kunne tenkt meg det jeg også, men vi får se.

Opprinnelig postet av *Ina*

Hehe, ble temmelig bra ja, over 5 i snitt :P Men er ikke nerdete av meg eller noe sånt, bare for å påpeke det Kjempemorsomt med Skjetlein ja. Du må begynne til neste år (?) du også! Hadde vært kult med flere greie folk bortpå der

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  12:17:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
5 over snitt er jo kjempebra :D Veldig usikker på hva jeg får i år jeg, men så farlig er det ikke.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.