hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gledes spredning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 gledes spredning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  01:53:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
^ Jeg tok dyret i armene. Ut på trappa, jeg kjente hjerte dunke på skapningen og han klunket stille for seg selv. Det var kaldt og det eneste jeg følte varmte var Muffe, som han het. Jeg sto der lenge å lurte på hva jeg skulle gjøre. Helt til jeg la han på bakken og fant en stylte i garagen som jeg kakken han i hodet med. Der var han død, min gode Muffe, som ikke ble så gammel. Jeg satte meg ned ved siden av han og tårene sprutet til alle kanter.

Ja, fikk høre det fra kompiser etterpå som synes jeg var sterk. Må nesten si at jeg er det, så mye som jeg har vært i gjennom.

Rip. Muffe.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  02:02:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
tårer..

det var sterke saker..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  02:07:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg trodde ikke det skulle være så ekkelt, så følelsesløs som jeg er, men det var værre en jeg trodde gitt..

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  02:08:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes ikke du er følelsesløs.. du tenke på dyret, det skulle ikke lide mer.. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  02:25:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk for at du satt oppe så sent *littledevil.
Opprinnelig postet av X-tine

Ikke noe problem X-tine! Du vet at det var til dyrets beste (og det hadde nok bare blitt verre for Muffe om du ventet), og jeg er fremdeles imponert over deg. Vet ærlig talt ikke om jeg hadde greid det selv.. Sterk lita jente du

Du har iallefall ingenting å angre på, du gjorde det eneste som var rett..

-Marte Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  10:46:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
imponert over deg x-tine!
jeg tror ikke jeg hadde klart det, selv om jeg visste at det var det beste for dyret.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  19:36:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, X-tine.. Modig gjort, men du gjorde nok det rette...

*trøsteklem*

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/04/2006 :  19:38:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for oppmuntringer dere.

Snakk om å bryte ned gleden i tråden.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  21:04:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kjempetrist å lese Kristine. Tøft gjort av deg.

*trøsteklem fra meg også*

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 09/04/2006 :  11:55:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
synes også at det var fint gjort av deg å ta ansvar for dyret ditt, Kristine! Noen ganger er det ikke så fint som andre ganger, det å ha dyr, men vi må jo ta det med i beregningen også, når vi tar valget om å holde dyr.

*gruer meg til noen av mine blir syke eller gamle*

Ellers kan jeg kanskje fortsette den positive delen av tråden?

1. Blivira var frisk og fin uten kolikktendenser i går, og gikk dressur som ei "kule"! Deilig å kjenne at gamle gode "dressurstjernen" finnes der inne enda!

2. Eddi gikk i vogn i går, og vi var ute over en time uten noe som helst tull eller byks, han var SÅ stolt av seg selv når han kom inn.

3. Han begynner også å få igjen pelsen etter barberinga vi gjorde i vinter, så nå ligner han mer på seg selv igjen også, vakre silkesvarten min!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:05:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk en klump i halsen jeg nå X-tine. Utrolig sterkt å høre. Tøft at du klarte å gjøre det, men det var til det beste for din lille Muffe.

*trøsteklem*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:04:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nødt til å bare få ut litt gledesenergi jeg også:D

Var på mitt første stevne med hesten min på stall-k 2.april og vi starta LD dressur... Selv om jeg var kjempenervøs og var helt sikker på at hesten min kom til å få nervesammenbrudd av alle de nye tingene klarte han det utrolig bra, og han var kjempe rolig hele tiden... Og det beste, Han fikk 62,3%!!!! hihi

Er også utrolig gla for at solen skinner, jeg er veldig forelsket og livet er bare så fantastisk herlig for tiden:D

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/04/2006 :  22:35:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk Helle & Bjerge, LisaFi og *Ina*. Det varmer

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  21:34:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er svært glad akkurat nå.

1. Det er blitt vår selv her! Yeah!
2. I dag er det akkurat 2 måneder til vi skal hente Miss Viola hit på sommerbeite!
3. I dag har vi igjen akkurat 61 dager (2mnd.) for skolen er slutt! I tillegg er det masse helligdager og helger, så vi begynner å nærme oss slutten nå.

:D

www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:13:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva!!? er det bare to mnd til sommerferien!!
Takk for informasjonen Mari
*glede seg til sommerferien*
*grue seg til påskeferien er over*

Redigert av - MajaJ den 15/04/2006 22:14:53 Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.