hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye i leie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor mye i leie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  21:44:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har kommet en ny stall i området, og de skal snart tilby bokser.

Stedet har fine, romslige bokser i et lyst og pent miljø. Ganske nytt stallanlegg. Solarium og hestedusj. Travbane. Ligger forferdelig usentralt til, men et pent uteområde. Litt små paddocker.

Dette er inkludert: Stallplass, utslipp og strø. Ikke fòr, men det fixer jeg selv.

Hva synes dere prisen burde være her?

www.hestene.no

Molly

» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  23:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rundt 1000kr, ikke noe mer ihvertfall hvis du må ordne med all mat selv(les:kraft og høy)
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  09:05:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
1500. Ville betalt litt ekstra for at det er solarium og hestedusj der, samt at stallen er helt ny :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Berit_og_Glanni

Skrevet - 01/04/2006 :  11:04:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg leier selv ut en boksplass - tar 500 kroner. Der er det samme som deg inkl: Inn- og uttak, flis, strøm,vann beite osv ;) Men for skaffes selv.
Har riktignok ikke solarium da, men planer om å bygge en liten hestedusj til sommeren!
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/04/2006 :  12:05:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
1500. Ville betalt litt ekstra for at det er solarium og hestedusj der, samt at stallen er helt ny :)

Opprinnelig postet av Wenche=)

Enig med Wenche, rundt 1500,- er en fin pris. Du nevnte ikke noe om utebane og ridehall, men det går jeg ut fra at det er til denne prisen.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  18:15:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ikke bane eller hall - bare travbane, fordi dette var en travstall før.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/04/2006 :  18:18:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Nja... da hadde jeg ikke gitt 1500,- Max 1000,- Men det kommer jo litt an på hvilke planer du har for deg og hesten din da. Hvor langt er det til ridebane?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  18:27:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Nja... da hadde jeg ikke gitt 1500,- Max 1000,- Men det kommer jo litt an på hvilke planer du har for deg og hesten din da. Hvor langt er det til ridebane?

Opprinnelig postet av TORHILD

Over 3 mil.... (Jadda, jeg bor usentralt!!)

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  19:33:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Rundt omkring 1000 kr.

(OT)Mari: Blir det hest nå?

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  19:40:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rundt omkring 1000 kr.

Opprinnelig postet av *Ina*

Hehe.. Jeg har de fossilene på gli nå.. Islending..

Tenkte at om prisen blir rundt 500-1000 kr. skal jeg personlig betale for at Miss skal få stå på en skikkelig stall sammen med pånnisvennene sine, hehe

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  19:44:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Rundt omkring 1000 kr.

Opprinnelig postet av *Ina*

Hehe.. Jeg har de fossilene på gli nå.. Islending..

Tenkte at om prisen blir rundt 500-1000 kr. skal jeg personlig betale for at Miss skal få stå på en skikkelig stall sammen med pånnisvennene sine, hehe

Nei så gøy, får håpe det går greit

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  22:37:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Max 1000
www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  08:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg kunne fint betalt 2000 i mnd for det der. Spessielt om det hadde vært tilgang på ridebane og. Men om leien var 2000 hadde ikke det hindret meg i å leie der.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/04/2006 :  11:49:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kunne fint betalt 2000 i mnd for det der. Spessielt om det hadde vært tilgang på ridebane og. Men om leien var 2000 hadde ikke det hindret meg i å leie der.

Opprinnelig postet av Åssmo

Husk at både høy og kraft-for kom utenom, så det blit jo en 1000-lapp ekstra der...

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 04/04/2006 :  12:46:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
For meg er ridebane og beliggenhet det viktigste. Stallen vi står når er temmelig øde (synes jeg som er bor i Bergen), men vi har hall og bane, så det er verdt det.
Skulle jeg vurdert det Mari skriver utifra mine "krav" ville jeg nok betalt rundt 1000 kr.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  14:23:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
lino: Hva du betaler da? ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.