hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan kjørehest har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Hvordan kjørehest har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  11:40:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Blanding av kaldblods og dansk pinto...

Hun er 2 år og under tilkjøring

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 15/04/2006 :  22:48:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en heit fjording på 17. Han elsker maraton og presisjon og går bra dressur. Vant nordisk dressur ponni par -98. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  00:29:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har en liten søt welshponni på 23 år som jeg kjører turer med :o) Han er ikke så sprek i bena sine lenger, så det blir skritteturer på oss. Men vi storkoser oss begge to likevel vi ;o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

rodeoqueen

» VIP

Skrevet - 14/05/2006 :  17:58:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

Eier ei american paint horse hoppe på fire år, som jeg både kjører og rir =)
Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 17/05/2006 :  20:18:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
hei :)

jeg har en frisergutt på 2 år som er kjørt inn på nyåret i år :) kjempeflink er han!!! og nå går jeg med planer om å få meg en hoppe også, så da blir det to spann etterhvert :D
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  22:14:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg kjører med Nordlandshest og Welsh Mountain. Welshen er under tilkjøring enda.

Nordlandshesten fungerer veldig fint i presisjonskjøring, det digger han. Har kun prøvd det litt med Welshen og jeg tror han kan bli flink etterhvert.

Ellers er de begge gode å kjøre på tur med.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

..Monica og Svinten..

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  23:33:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en fjordingponnis jeg
han går vel egentli det meste.. når han er i form, å når det ikke er jeg som kjører (er ikke så veldi flink enda)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  11:09:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har ei fjordhoppe på 21 år og en minishettis på 9 år! Fjordhoppa har startet mye presisjon før, hadde vært artig å prøvd det igjen.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 27/05/2006 :  12:02:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjører henne ikke mye, men hun er innkjørt.

Nordlandshoppe, 14 år.

Best som hobbyhest.

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  11:30:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Løkken er en kaldblodstraver (tidligere traver) på 19 år :D Har enda kun kjørt han to ganger, kanskje det blir en tur i dag
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  23:26:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
haflingervallak på 7år;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  15:45:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kaldblodsvallak på 9 år - dressur og presisjon. Også ei shettishoppe på 11 som er under innkjøring enda. Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 04/08/2006 :  01:08:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri drevet med annet enn travtrening av hest når det gjelds kjøring, menkjenner på meg at jeg får v*ELD*IG lyst nå... Gamlemerra som er kaldblods av rase, dressurhest av legning og 110 prosent kjøresikker burde jo være et opplagt emne.. ;) Skal rote fram et gammelt bilde, som jeg har, og legge ut her. Synes det er så fint, for det viser litt stemningen under arbeidstrening av Bille. Tror det er fra hesten var tre år gammel, og nå er hun tolv... ;)

Eddiponnis må tåle å høre litt mer lyder og sånn før vi så mye som prøver oss i roadcart, så han får slippe foreløpig, tror jeg.. ;)
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  02:15:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg har kjørt mest med frigge som er en tungdøl, hun er hærlig å kjøre med både med vogn og slede, en hærlig hest til kanefart.

Ellers så kjører jeg med Frisco som er en varmblodstraver.

Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  10:10:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Jeg har ei dølehoppe på 7 år :)

kjører mest på tur vi.. men har bane,så kjører litt dressur og presisjon.
har også brukt henne til arbeidskjøring,og faktisk våronn,da farfar er litt interessert i sånt :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.