hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan kjørehest har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Hvordan kjørehest har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  08:32:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Altså hvilken rase?

Jeg har en kaldblodsvallak på 15 år.

Fungerer best i dressur faktisk.

Stina og Skuddis

Josiva&Camilla

Skrevet - 31/03/2006 :  09:29:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en kaldblodshoppe på 8 år og hun går i par med en fjording på 17. Hun fungerer best i presisjon og maraton, men det må jobbes med dressuren! Den er vel ikke så ille og den kommer seg jo fort Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  09:34:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en frieserhoppe som er til innkjøring og innridning nå.. men det blir nok mest dressur.
Men tenker mye på å kjøpe vogn og sele og.. vi får se :)
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  10:20:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Fjording 8 år.

Har ikke prøvd oss i maraton enda, men dressur og presisjon fungerer bra :-)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  11:02:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vet ikke helt om det kan kalles kjørehest (ponni?), men det er en welsh mountain hoppe på 7 år.

Hun er flinkest til å tulle og løpe ut, men kommer seg stadig i presisjon må jeg si.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  13:22:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kaldblodshoppe på 18 år, best i dressur (dvs mamma Natalie er litt redd når det går litt fort, som i presisjon og maraton, så hadde det vært opp til Holter så hadde hun vel gitt full gass)

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 27/05/2006 12:36:02 Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  00:38:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kaldblodsvallak på 15 år.
For tiden koser vi oss mest på tur,men har tidligere brukt han litt i skogen,kjørt presisjon til hjemmebruk og noe dressur.
Skulle så gjerne ha startet litt maraton med han,men har ikke vogn til det.
Har også ei shetlandshoppe på 3 år,som jeg forhåpentligvis kommer til å starte presisjon med etterhvert. Har fortsatt ikke spent henne for vogn,men holder hun alle 4 beina på bakken bør det gå bra.
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  01:13:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Fjordhoppe på 4 år, som for tida er drektig.. Så får ikkje prøvd nye vogna og selen vår skikkelig på ei stund.. Men vi rakk å få smaken på presisjonskøyring før magen blei på sitt verste

edit:leif

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Redigert av - Løkki den 02/04/2006 01:13:54 Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  12:53:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Har ei fjordinghoppe på 4 år. Har køyrt mykje på tur, har også vore med på ei trening med presisjonskøyring.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  14:00:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
*jeg vil også ha kjørehest*
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  16:01:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Fjordhoppa på 14 år.
Er for det meste dressur på hobbybasis Og en god del tur da.

Therese
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  22:13:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
En kaldblodsvallak på 18 år. Bedriver mest turkjøring for tiden med noe dressur. Har trua på at maraton hadde vært noe..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LivJorunn

Skrevet - 02/04/2006 :  22:18:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fjordhest-hingst, blir 6 år i år.
Hadde et kjøreuhell som 2 åring, men har etter mykje arbeid blitt en OK kjørehest:) Har starta lett dressurkjøring 1 gong, og 15-16 april skal eg debutere presisjon og maraton. Må ha maraton for å kvalifisere meg til seniorNM for fjordhest, så håpar det går bra:)
*spennande*
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 02/04/2006 :  22:37:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kaldblodsvallak på 15 år. Trener til travløp siden det er siste året han kan gå Gammel...?? Neida gammel og god. Kald i hodet men kan til tider være het
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  15:08:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Varmblodstravere.. 17 stk, men jeg kjører ikke alle dem da..

De jeg kjører til vanlig er:
Redlight Lain - Hoppe 5 år
Smashing Queen - Hoppe 6 år
Smashing Surprise - Hoppe 9 år
Hot Belleza - Hoppe 3 år
Smashing Star - Vallak 11 år
Blue Fighter - Hingst 13 år

Det var vel de jeg kjører mest.. De blir brukt til trav.. Ikke alle går løp da, men de er i trening.. Utenom Bluen, som er pensjonert :)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:08:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Tinkervallak på 7 år, og frieservallak på 5 år som er under innkjøring.
Blir bare turkjøring på oss, har ikke bane så.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.