hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oslo Horse show 2003
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Oslo Horse show 2003
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mix1

Norway

Skrevet - 01/09/2003 :  10:56:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
Skal du på Oslo Horse show?
  • Hvilke(n) dag(er) skal du?
  • Hvorfor drar du?
  • Hva gleder du deg mest til?
  • Vært på Oslo Horse show tidligere? Hva har du synes og tidligere show?

--
Mix1, Moderator hestemarked.no

xxxx

Skrevet - 01/09/2003 :  11:27:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

OHS er vel greit nok,vi pleier å dra på de litt større showene i Sverige vi da. Føler vi får mer utbytte av det.Mye større utvalg i hesteutstyr og mye annet innen hest og fritid.Synes også at OHS tar seg altfor godt betalt i inngang og av firmaene som leier standplass der! Kanskje ikke så rart at det er bedre utvalg andre steder..Ellers er det vel verdt et besøk, d er vel det største vi har her til lands da så..He,he.
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 03/09/2003 :  16:47:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal dra lørdagen! Da er det internasjonal klasse i dressur, og grand prix klasse i sprang. Jeg har bare dratt en dag de siste årene, da jeg synes det begynner å bli litt kjedelig med alle de (for meg) nokså like sprangklassene. Da blir det lørdagen, dressurtante som jeg er ;).

Skal nok kanskje shoppe litt også, ja..

Synes det er veldig bra at Oslo Horse Show trekker så mange mennesker, og særlig det at det er blitt et familievennlig show. Ikke bare hestejenter som drar dit lenger, og det er bra. Da får vi sporten vår mer "ut til folket" :). Selv om jeg personlig godt kunne tenke meg å se litt mer ridning og litt mindre sirkus.

MEN: Jeg er enig med chess: De tar seg vel godt betalt. For en person på lørdag koster det 425 kroner, det synes jeg er mye.

Redigert av eligj den 03/09/2003 16:50:53
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2003 :  19:53:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tror jeg skal på OHS... skolen jeg går på har tidligere bestilt billetter til de elevene som vil på showet, men jeg er helt enig, de tar seg litt vell godt betalt... skal dit hele helgen jeg, følger alltid med på tv så det skal bli gøy å se det personlig
elsker sprangridning, det høyere og mer proff, det bedre...

mvh lille meg

***hest er livet, ikke kast det bort***
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2003 :  20:04:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Skal vel på OHS som vanlig. Blir bare lørdag fordi det rett og slett blir for mye sprang med hele tre dager. Hadde vært gøy å få med dressuren på fredag også, men det er jo på lørdagen dressuren er best. Dessuten har man ikke tid til en hel helg (bør ikke ha tid iallfall).

Fant faktisk fjorårets billett (også lørdag med noenlunde likt program). Da kostet voksen billett 350kr, og i år koster den 425kr. Det er igrunn en voldsom prisøkning..

Nytt av året er at en har plassbilletter. Det vil jo sannsynligvis medføre at de kun kan selge det antallet plasser som finnes, og ikke overbooke fordi det aldri skjer at alle som kjøper billett ser på alle tingene. Mulig det kan være årsak til den voldsomme prisøkningen.. Men synes dog 75 kr mer er ganske mye selv bare av den forskjellen.

--
spoff
Gå til toppen av siden

Helene_Therese

» VIP

Skrevet - 12/09/2003 :  16:28:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
I år skal det endelig være Mounted Games på OHS!! Ta plass for et virkelig show! Sussex kommer som er verdens beste Mounted Games lag!! Gleder meg! Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2003 :  23:35:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
eg sga på ohs får fyste gang!
glede meg sgam mye.. ei så eg sjenne sga starta!
eg suns d e kulast me sprangen... dressur e litt gørr av å t.
glede meg mest t sprangen of course..hehe
eg drar får eg har lust.. d e jo ishe kver dag eg får se så store stevner heller!
suns d e teit at någen suns d e dårligt... herregud d e i spektrum!

klemz

bananå!
(anna k.s.)
Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 14/09/2003 :  00:06:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Jeg skulle ønske jeg kunne dra på OHS... Har aldri vært der. Det jeg ville dratt for å se, er dressuren. Synes det er nok sprang på TV, men de viser jo nesten aldri dressur.

- Mezzy -
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2003 :  10:44:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Enig Mezzy.. Det er utrolig trist at det ikke er mer dressur på TV!

Svenskene er av og til flinke (men det er jo ikke dressur fra OHS). Selv pleier jeg å følge med i det svenske TV-programmet rundt VMtider, World Cup-finale tider, eller når det arrangeres store internasjonale klasser i dressur i Sverige. Men det er jo heller ikke ofte.. Uhu..

Forøvrig vil jeg si at dressuren på OHS er dårlig i forhold til dressuren de vider på Gøteborg Horse show. Så har du en gang mulighet for å dra dit er det absolutt å anbefale! Var der selv under World Cup-finalen i 1998, samt nå i vår (de har ikke finale hvert år, men alltid World cup stevne).

--
spoff
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/10/2003 :  13:20:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg vil også på OHS , men det blir litt langt å dra og det blir litt dyrt å dra dit!!

Var der i fjor , men i år fant jeg ut at jeg tror heller rir to privattimer for det inngangen koster (sånn er det å være student i Trondheim, når alle de kule hestetingene skjer andre steder i landet..)

Guro

Gå til toppen av siden

seven

» VIP

Skrevet - 22/10/2003 :  18:58:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal på OHS! Drar i morgen (bor i Bergen så det tar lang tid å reise med tog....) Skal hele fredagen og halve søndagen.. på lørdagen skal jeg bare chille.... Blir litt kjipt å dra alene, men men.... Noen andre som også skal dra alene, eller er jeg den eneste som er dum nok (:-))

Syns også at det er ganske dyrt, men tenk på at det er en opplevelse for livet da (:-D)

Koz "Første gangen"
Gå til toppen av siden

soraia

Skrevet - 22/10/2003 :  19:17:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ska reisa på fredagen å få me heila opplegget, det e jo årets happening for hesteintreserte så ikkje har råd t å dra t sverige å se det så e der, men det e dyrt, 775 kr for billett t allle tri dagane. Men så e d skam kult
å så e d mega stiligt å få shoppa skikkeligt.
Syns alt e liga stiligt, interesere meg for alt, sjøl om trav og monte e kjekkast syns eg

**Lige du fart, så e trav tingen**
Gå til toppen av siden

Diana

» VIP

Skrevet - 22/10/2003 :  21:43:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal til OHS alle 3 dagene!! Gleder meg mest til å se ponniklassene, world cup, land rover cup, ponnigaloppen, dressur kur og showene!! Accumulator, duellhoppning og Fancy dress er også kuuuult!! Også gleder jeg meg til å kjøpe masse fint til hesten og meg selv=)
Har vært der 4 ganger på rad nå! Dødsgøy
Gå til toppen av siden

Eik Tina

» VIP

Skrevet - 23/10/2003 :  11:22:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hallo! Venninna mi og jeg skal i spektrum på fredag.
Vi skal heie frem vår klubbvenninne, Mari Svendsen fra
Elverum Rideklubb, som skal starte i Hestesport finalen.
+ at det blir kult å se hvem som vinner Glava Cupen 2003!
Vi skal oxo shoppe en del. Gleder meg kjempemye. Var på Oslo Horse Show i fjor, men da på søndag. Jeg synes ikke det er for dyrt i det hele tatt.
Klemmer fra Elverumsrytter.
Gå til toppen av siden

Cam!

Skrevet - 24/10/2003 :  13:21:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg skal til spektrum på lørdag. Jeg reiser for å se på dressur og show, men skulle gjerne ha sett voltige også. Morten Aasen sier at han vil vise bredden i norsk hestesport, og da lurer jeg på hvorfor voltige ikke er med???
Hilsen fra ei som driver med voltige
Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 24/10/2003 :  14:33:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Hei!

Det skuffer meg at ingen andre enn Helene har sakt at de gleder seg til Mounted Games...;) Kjenner omtrenet de fleste som skal være med i MG, så det blir kult :) Skal hjelpe til på Lørdagen og være som gjest på Søndagen. Gleder meg jeg!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.