hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vanskelig å finne en forrytter?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Vanskelig å finne en forrytter?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  12:21:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Jeg har hatt annonser ute nå i lang tid på at jeg ønsker en forrytter/en som har han på halvfor til vallaken min.
Jeg har ikke fått en eneste hennvendelse..
Trodde nesten folk stod i kø, men tydelig vis ikke.

Har dere hatt problemer med å finne forrytter?

lino

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  13:08:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Få se annonsen din da, kanskje den ikke er godt nok skrevet?

Jeg har ingen problemer med å få forryttere, på stallen der jeg står kommer det ofte jenter innom og spør om jeg behøver hjelp.
Nå har jeg to flinke forryttere, heldigvis - og jeg ofrer muligheten til å ta betalt av forrytterne for deres dyktighet.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  14:25:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Den siste annonsen gikk akkuratt ut, så skal til å legge inn ny.

Men har skrevet sånn som:

Intressert i hest på halvfor?

Sjarmerende sprek liten fjordingsvallak trenger forrytter 2-3 ganger per uke.
Har tilgang på ridebane, og flotte turomgivelser i varriert terreng.

Du betaler 250 kr i måneden, og har annsvaret for å måke boksen de dagene du har ham.

Ta kontakt for mer info.

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  14:28:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Sassy69: Syntes den annonsen så helt kurrant ut for min del (jeg er forrytter selv). Det kommer litt an på hvor du bor, såklart, vet det kan være vanskelig å få i forvert i de litt mer sentrale strøk.
Det var forresten utrolig billig!! Skulle ønske jeg kunne komme unna med den prisen ;)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  14:44:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Hva betyr Kurrant?

Bor utpå landet, og det er ikke akkuratt noe gigantisk hestemiljø her, men det er bare 20 min med toget fra byen, og lett å komme seg hit.

Har ikke mer en ca 500 kr i utgifter på hesten selv i måneden, så da syntes jeg vell 250 var rimelig.
Hva er normalt?
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  14:46:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
kurrant betyr helt greit.., rimelig, sånn passe osv.. Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  14:47:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Lopke: Jeg ser at du har skrevet, men ser ikke innlegget ditt:-s Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  14:49:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Så det nå--- pc`n er litt shizofren Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  15:05:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Om dine utgifter er på 500 kr mnd, synes jeg det var mye å betale 250 kr for å ha heste 2-3 dager i uken. Det er ca 1/3-del av tiden, og man skal betale 50% av hva det koster å ha hesten.
Slik jeg har forstått det er det vanlig å ta betalt etter hva det koster å ha hesten per dag.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  15:39:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
også er det de som får det gratis...*sjalu*

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  15:44:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm... synes 250,- i mnd var veldig billig jeg da. Regner med at eier har utgiftene på forsikring, vetrinær, utstyr osv osv og da blir det mer enn 500,- i mnd. totalt, selv om ikke hesten spiser for mer enn det?
Er ikke mer enn 3 kinobilletter, 4 pakker røyk, en topp på H&M eller et kne på en Levis-bukse

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  15:53:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bor du i ikke-sentrale strøk, er det ofte svært vanskelig. Slik som her jeg bor. Det blir jo mer på oss som vil være fòrryttere da, på det meste har jeg hatt ansvaret for 6 stk., men det ble for mye.

Vil også nevne at jeg fikk være fòrrytter gratis

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  17:47:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også søkt etter forrytter,gratis sådan...
Men har ikke fått særlig med respons...

Mulig det er fordi han er traver,og går løp...selv om jeg har tillgang på bane,og rir litt dressur innimellom på ham(hadde jublet for en flink dressur-hobby-rytter!)
Samt at jeg bor et stykke unna byen,men dog rimelig sentralt...

Endte opp med at en venninne tar han en dag i uken,siden jeg jobber mye og hun ønsket mer erfaring med andres hester. Hun har egen hest selv,så er henne utrolig takknemlig for at hun har ork og lyst til å ta min på fridagen til hennes egen :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  22:36:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg synes ikke det er vanskelig å finne forrytter - men å finne en dyktig en, er en annen sak.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  23:09:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er veldig vanskelig å finne forrytter, spesielt når man bor så keitete til som det jeg gjør.. Uff og uff... Skulle gjerne funnet en eller flere aktuelle før sommeren..hmmm
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  23:23:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
spørs nok hvor du bor,da min sto i stavanger fikk jeg lite.men her strømmer det på..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.