hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vinter - eller sommersko?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 vinter - eller sommersko?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  11:18:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skal sko Aromayo i morgen, og jeg er litt usikker på om jeg kan skal ha vintersko engang til. Det er blitt passe mildt oppi bergen nå igjen, så sommersko hadde gjerne vært aktuelt det også.. Vinterskoa kan jeg sikkert bruke engang til.

Skos han med vintersko nå, blir det ikke sommersko før i mai, så hva ville dere ha skodd med? vinter eller sommersko?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  11:45:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
jeg ville ha skodd med sommersko, og spart vinterskoene til neste år.

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  11:48:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Sommersko
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  12:01:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg ville skodd med vintersko!!! Man vet aldri med bergen, det har jeg erfart etter alle år jeg har levd her. For litt siden etter en lang periode med nydelig vær i bergen - skodde stalleierne ene hesten sin med sommersko - dagen etter; snø!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  12:41:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sommersko... :)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  12:51:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg skal sko hesten min med sommersko og skru i brodder til snøen er borte. Nå går hun med sommersko fram og ingenting bak (kom nettopp fra Danmark...).
Hege Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  13:10:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Er enig med Ida i vintersko.
Jeg vurderte å sko med sommersko sist jeg skodde, men heldigvis droppet jeg det for ikke lenge etter begynte det å snø igjen. Og det er jo ikke engang påske. Kan komme masse snø ennå..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  13:20:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Samme dilemmaet selv jeg.. Her hadde mye av snøen smelta, og det var bart på de fleste veiene, så hadde bestemt meg helt for å sko med sommersko, men nå har det kommet 10 cm med blaut, kram, vassete, ekkel snø igjen, så nå veit jeg ikke lenger. Men tror egentlig jeg lander på sommersko, så får hun heller få fri de dagene det er for dårlig føre til å ri.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  16:21:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hadde jeg måttet sko Holter nå, så hadde det blitt med vintersko, med det ustabile været vi har i Trøndelag kan det fort komme en meter snø langt ute i april
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  17:03:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg hadde skodd med vintersko og brukt skrubrodder om der skulle komme snø igjen. Vinterskoene uten brodder i blir jo fortere slitt, men jeg hadde likevel brukt det.
Da er du jo helgardert uansett hvordan været blir :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  18:00:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Jeg har selv nettopp skodd hesten min, og jeg har skodd med sommersko=)...
Som du sier, så blir det jo ikke sommersko før i mai hvis den får vintersko nå! Er det et par dager med is, så er det vel ikke nødvendig å ri akkuratt de par dagene?

Og som vetrinæren sa til meg, så er det en mye større belastning for hestens bein å gå med brodder enn uten...
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  20:34:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har samme dilemma her, og har bestemt med for sommersko.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  23:47:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Har samme dilemma selv.. Skodde islendingen med vintersko OG kladdesåler for ei uke siden.. Har samme planen når nordlandshesten nå skal skoes neste uke...

Jeg har dessverre opplevd beinbrudd på hest med sommersko som ble overrasket av plutselig snøfall.. En mild oktoberdag for noen år siden.. Var ikke min hest, men ufattelig vondt og trist.. Så heller vintersko en mnd for mye enn en mnd for lite!!
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  02:42:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hadde nok skodd med sommersko,men har barfot jeg uansett..så hadde jeg droppa å ri de dagene det var som verst..men sjønner poenge til irja

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  08:13:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når dere skriver vintersko, mener dere med brodder hele tiden eller bruker dere skrubrodder da?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  08:42:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Hestene på rideskolen der jeg rir får sommersko nå. Hvis de hadde fått vintersko ville de blitt gående med dette til midten av mai, og det er kanskje litt pessimistisk med tanke på våren som kommer snart:)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.