hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Golden stripe teppe
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Golden stripe teppe
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  16:49:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
vet dere av hestebutikker som selger det orginale golden stripe teppet??

Tone,Svarten å Arni<3

Opal

» VIP

Skrevet - 28/03/2006 :  17:18:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.stallbua.no

www.hestesport-centeret.no

Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  16:25:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
De har også golden stripe tepper her: http://www.lowenborg.no/ Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:54:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Unnskyld, men jeg bare spørre. Hvorfor er det sån at noen absulutt MÅ ha et "goldenstripe teppe"? Jeg mener, synes ikke det er så mye penere enn andre ulltepper du kan få kjøpt for mindre enn halvparten av prisen! Og om man absolutt må ha et slikt teppe finnes det billigere etterligning på f.eks www.skoies.no
Jaja, det er vel sånn i hesteverdenen og, noen må absolutt ha de "hotte" merkene
Det var jo bare mine meninger. Men håper noen kan svare meg

Mvh Liselotte

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:59:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes de teppene er fine og praktiske jeg. Er samme for meg om de er ekte eller ikke.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  00:30:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
det ekte teppet er jo av den beste kvaliteten og det som er den tykkeste ullen osv, etter hva jeg har hørt ihvertfall.
alle vil jo ha tepper med bra kvalitet..har hørt om folk som har hatt sitt originale golden stripe teppe i tiår så kvaliteten er det nok ikke noe å si på.
eller synes jeg egentlig det er et fint teppe, som er litt "klassisk" samtidig=P

de billige kopiene blir, "du får hva du betaler for"

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  13:25:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
Stemmer SUSANNE
er ikke gal etter merker men det orginale teppet er 100% ull og holder i mange tiår!
derfor vil jeg ha det:)

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:09:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
et lite tips hvis man vil ha skikkelig ullteppe og ikke er så nøye med hvordan det ser ut er å kjøpe på militærutsalg. Der har jeg kjøpt tidenes beste ullteppe, og betalte bare 50 kr =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:44:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes det er litt artig at folk mener Gold Stripe er mote. Jeg tror, om jeg ikke husker helt feil, at man hadde Gold Stripe i de dagene jeg begynte med hest også, og det begynner å bli så lenge siden at det skulle vært retro-mote, iallfall. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:57:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Enig med formosissima, "golden stripe"/ shire newmarket tepper er ikke mote, heller et anerkjent engelsk kvalitetsmerke som har holdt seg i flere tiår. Har sett bilder/filmer av hester med golden stripe tepper fra ihvertfall 50-60tallen, så dette er ikke noe nytt og "in". De er fine og holder seg godt.

Jeg har en billig kopi fra skoies, ville bare ha et billig skritteteppe. Skal jeg ha et skikkelig kvalitetsprodukt kjøper jeg heller det orginale.

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  00:26:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker ikke tepper i det hele tatt jeg, mye bedre med et ulldekken evt fleese på varme dager. De kan festes framme slik at det ikke sklir bakover, har reim under halen slik at det ikke blåser sidelengs/framover og hesten kan riste seg i boksen uten at det faller av... Men det er min mening =)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.