hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - London: Noe spesielt å anbefale?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 London: Noe spesielt å anbefale?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 28/03/2006 :  01:51:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal til London i midten av juni.

Hva burde jeg få med meg? Noe spesielt å anbefale?

Skal være der 6 dager, så regner med det holder i lange baner

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  07:12:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Oxford Street, Tower of London osv., er massevis å finne på der!! Skal sannsynligvis dit i starten av juni selv, men jeg skal jobbe jeg Får vel tid til en liten fish'n'chips like vel, hehe.. Hvor i London skal du bo?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  09:20:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
HESTEUTSTYR!!!!! billigere i UK.. kjøp kjøp.. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  09:45:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
HESTEUTSTYR!!!!! billigere i UK.. kjøp kjøp..

Opprinnelig postet av Lopke

har vært i london flere ganger og ikke funnet en j**** heste/dyrebutikk!
vet du hvor de er?

camden marked syns jeg er kjempekoselig!
og selvsagt oxford street

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  10:42:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.first4london.com/directory/Sport_and_Leisure/Equestrian/ sjekk disse sidene..
http://www.polocenter.com/tack/tackuk3.htm her er butikkene.. se nederst. HARRODS TACK SHOP!! der hadde jeg gått!! sikkert dyrt men..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/03/2006 :  12:59:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ææææææh, hesteutstyr. JAJAJA.

Vel, den uka skal jeg bli vegetarianer. Aldri i livet om jeg skal spise fish'n'chips.

Jeg(eller vi) skal bo på Leinster Inn (jadda).

En ting som plager meg, jeg er den eneste hestefrelste i den gjengen jeg drar med.

Redigert av - Bustetrollet den 28/03/2006 13:09:27 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  15:32:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Vel, den uka skal jeg bli vegetarianer. Aldri i livet om jeg skal spise fish'n'chips.

En ting som plager meg, jeg er den eneste hestefrelste i den gjengen jeg drar med.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Liker du ikke fish'n'chips? Synes det er veldig godt jeg, spiser det bare når jeg er der..

Jeg skal reise alene jeg da, gruer meg litt til å komme på Heathrow flyplass alene, men jeg finner vel frem, hehe..

Jeg har heller aldri snublet over noen butikker med hest.. Noen som vet om det er noen i nærheten av Chiswick / Ealing Broadway?

Bustetrollet

Skrevet - 28/03/2006 :  15:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Liker du ikke fish'n'chips? Synes det er veldig godt jeg, spiser det bare når jeg er der..
Opprinnelig postet av Mari^_^

Gjør det sikkert. Men spiser ikke chips, hamburger, nuggets osv.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  15:49:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har heller aldri snublet over noen butikker med hest.. Noen som vet om det er noen i nærheten av Chiswick / Ealing Broadway?

Opprinnelig postet av Mari^_^

http://www.ealingridingschool.biz/shop_tack.htm hadde ikke så mye, hadde nok sett i london heller

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  15:51:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lopke: Takk likevel :-) Er ikke så langt unna der jeg skal bo, så jeg kan jo ta en tur innom.. Midt inne i tjukkeste London har jeg ikke tenkt meg så ofte akkurat.. men skal sjekke ut noen butikker der..

hestvika

Skrevet - 28/03/2006 :  20:52:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åja....SoHo! Masssssssse spennede å se/oppleve der! Men hold på lommeboka!
Parlamentet/big ben! Vokskabinettet til hu derre madam-dama. Vet ikke hvordan det skrives...
Sjømannskirka....
Pride of Paddington pub....
King's Cross....
Hyde park...Helst på dagtid, masse "skumlinger" ute om natta.
Hard Rock Cafè.....
Hippodrome....enormt discotek, i 3 etasjer, med bar og skikkelig musikk.
Natural history museum/science museum
Imperial War museum
Capitol Club...disco
Koo Club...enda mer disco
Camden Market, styr unna ting som ser ut som dop...for det er akkurat det det er!
Buckingham Palace...
Tower of London....

Og det bare fortsetter og fortsetter.....Masse å se/gjøre!
Harrods har en hel etasje med BARE hesteutstyr! Heaven!
Dyrt, javel...men utrolig mye lekkert!

Kjør drosje...de har en utrolig sjarm
Ta subway'n...men ikke stirr folk i øynene, det blir det bråk av...

Drikk øl, spis fish n' chips, kjør 2 etasjes buss på "feil" side av veien, ring fra de røde telefonkioskene og flørt med bobbyene.

Filler'n og, nå fikk jeg londonfeber!
Må dit igjen....snart!

Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 28/03/2006 :  20:55:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
PS: Hold til høyre i rulletrappa, så de som har det travlere enn deg, kan passere på venstre side. Si takk for annethvert ord....de er utrolig høflige disse engelskmenna. Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 28/03/2006 :  20:58:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vokskabinettet til hu derre madam-dama. Vet ikke hvordan det skrives...

Madame Tussaud's

Har aldri vært i London selv, men blir vel en tur eller fler nå som vi ikke bor så veeldig langt unna, forhåpentligvis

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  21:16:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...

Si takk for annethvert ord....de er utrolig høflige disse engelskmenna.

Opprinnelig postet av hestvika

Jepp. Thanks, Please og Excause me er velbrukte ord der borte

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 29/03/2006 :  01:14:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kommer an på hvor mye penger du vil bruke for å se.. Jeg er til London rett som det er, bor jo 'rett borti høgget', men som fattig student har jeg ikke råd til å se mange av turistatraksjonene. Madame Tussauds f.eks koster 25£ tror jeg, og det etter å ha stått minst en time i kø..

London Eye er fint, det er det store pariserhjulet nede på Embankment/Westminster, og derfra ser du så og si hele London, ikke så veldig dyrt, 10-12£ ca. Ellers så er det jo masse å se på Embankment og Westminster som er gratis, House of Parliament, Big Ben, Westminster Abbey.. Masse kjente ting. En ting som koster der er London Aquarium, men det er veldig fint.

Jeg liker godt å gå i Notting Hill og se i Portebello Road, masse rart stash, samme med Camden Town. Er du interessert i litt spesiell mat, og gjerne organisk vil jeg anbefale Borough Market, der har de verdens beste falaffel og pizza, mmmm!

Ellers så må man jo ha med seg Central London da, med Oxford Street, Picadilly Circus, Soho og alt som hører med. En tur til Knightsbridge og Harrods likeså om enn bare for å titte. På Harrods har de også god sjokolade!

Et sted jeg liker godt er Chinatown, her har de mye god mat og restaurantene er relativt billige. Her finner du også endel spesielle butikker som selger asiatisk mat og andre ting, som asiatisk kunst og masse rart.

Hyde Park og Kensington Palace er verdt et besøk. I Regent's Park ligger London Zoo, der har jeg ikke vært, men den skal være bra.

God tur! London er en fantastisk by, og det tar maaange dager å se og oppleve alt!

edit: prisleif

Redigert av - Anniken B. den 29/03/2006 01:15:13 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  09:52:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
* Kentucky fried chicken, denne du bare få med deg
( Ta med en bøtte med "drumsticks og corn on a cob til meg også)

* Madame Tussauds Rock museum, genialt bra.

* Dra på Odeon kino og flørt med kinovaktene

* Gå tur i St. James Park og mat tamme ekorn.

* Se vaktskifte( ridende) i nærheten av St. James park( husker ikke helt hva bygget heter)

* Ta toget til Brighton ca. en time fra London, vakkert sted ved kysten med "the Pier" hvor man kan spise eller kjøre karuseller, shoppe eller dra på sightseeing i åpen buss.

God tur

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.