hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blir det vår i år??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 blir det vår i år??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  20:57:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå snør det igjen,er så lei snø at jeg ser grønt..neida,hadde det enda vært så vel..så hva gjør dere mens dere sitter å venter på våren?
sitter bare å tenker på da man kan slutte å "dølle" seg ned med klær,bare man skal ut på en liten ridetur.....

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  21:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
gidder ikke vente på våren eg;Pden kommer nok=)tenker isje så mye over det egentlig,så lenge det ikke regner(som det gjør nå) er eg fornøyd,men så bor eg jo på vestlandet og då så...
men kan ikkje si ant en at når eg tenker over det så gleder eg meg til det blir varmere og vi slipper å pakke oss inn i ørti børti kler for å gå ut;)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:00:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ete meg hvor mange svada-tråder skal det komme på en uke? Man har Mellom himmel og jord for slike givende tråder som dette.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:06:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
haha enig der ullsokken,bra der e sånne stakkarslige folk som meg her som kjeder seg sånn at en er nødt å svare på alle disse trådene:Phehe
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:33:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ja trådstartar har starta ein haug med meir og mindre relevante trådar siste dagane.. ta det med ro!!!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:37:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
noen som kjeder seg og har fritids problemer...
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:48:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja trådstartar har starta ein haug med meir og mindre relevante trådar siste dagane.. ta det med ro!!!

Opprinnelig postet av Gunvor, Løkki og Belinda

Hehe,ja,tenkte netopp akkurat det samme.

Slow down girl

Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 28/03/2006 :  09:28:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ha!!!
Jeg er også drit lei av vinter og jeg synes en tråd hvor man kan klage over sneen er en kjempeide! Så slipper jeg å føle meg så ensom...

Heldigvis så regner det her i dag, så kanskje noe av snøen forsvinner. Jeg vil ha vår!!!
Dessuten vil jeg ut å hoppe i terrenget og da må jo snøen vekk først!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  10:44:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Svært så mange sånne tråder ute å går for tiden..

Jeg lengter ikke etter våren. Snø er allright.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  19:06:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
våren kommer nok skal du se. Men vi får først ta påsken *glede seg*. Bør være snø såpass lenge synes jeg.

Her er det skikkelig drittvær i dag! Det regner!! =(

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  19:10:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
herregud,hvorfor svarer dere om dere bare skal slenge dritt??om jeg ikke har så mye å gjøre en dag.å legger ut noe jeg lurer på så har dere faktisk ikke en dritt med det å gjøre.bare drit i å les og svar da.ingen tvinger dere!!!ps.DERE HAR VEL KANSJE IKKE NOE MINDRE FRITIDSPROBLEMER DERE DA,DERE SITTER Å SVARER PÅ ALLE TRÅDENE...?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  19:34:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
herregud,hvorfor svarer dere om dere bare skal slenge dritt??om jeg ikke har så mye å gjøre en dag.å legger ut noe jeg lurer på så har dere faktisk ikke en dritt med det å gjøre.bare drit i å les og svar da.ingen tvinger dere!!!ps.DERE HAR VEL KANSJE IKKE NOE MINDRE FRITIDSPROBLEMER DERE DA,DERE SITTER Å SVARER PÅ ALLE TRÅDENE...?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Slappe av nå. Vi mente ikke å være ekle, men det er irriterende å lese massevis av tråder rundt om her som går i samme duren, og som er postet av samme person.. Men vi har nok et problem vi ja, som leser alt

www.hestene.no Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  19:51:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, kunne vært uten snøen, jeg, ja. Ble kjempeglad da det begynte å tine så smått i januar. Men så kom den irriterende snøen igjen! Det skal være snø i jula, men det trenger ikke å være det andre dager!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  19:59:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hadde lissom pakka sammen dekkenene for vintern jeg da,men nei da!!!måtte nok frem igjen:/
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/03/2006 :  20:07:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, i 2006 er det vinter helt til 2007.

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  23:33:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
virker ikke verre...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.