hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ooops,kan hun være bedekt?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Ooops,kan hun være bedekt?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  03:00:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ene unghingsten vår på 4år har fått litt smaken på damer kan du si....
Så han har hoppet over gjerdet sitt en del ganger i det siste og idag hadde han sef klart å komme seg over gjerdet inn til hoppene oxo...

Så hvor store sjangser er det for at han kan ha bedekt skikkelig?
For den ene hoppa stod sånn halveis for han,og denne hoppa var skikkelig tilgriset bak så tydelig at han har vært oppå henne en del.
Og vet jo ikke hvor lenge han har holdt på for det var ingen hjemme når han kom seg inn der.

Løkki

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  03:05:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Off, kjedelig da! Stor sjangse for at ho kan vere bedekt om ho var tilgrisa bak ja. Er ikkje lang tid dei treng for å gjere ugagn kan ein sei.. Ville nok fått ho sjekka av dyrlege, evt tatt abortsprøyte om det er krise.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  10:06:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff!
Absolutt gode muligheter for at ting har "gått veien" her.
Abortsprøyte skal vel settes etter ca 14 dager er det ikke? Best å sjekke opp kjapt. Ingen har mye lyst på et uregistrerbart isisføll...(regner med at "tassen" ikke er godkjent?)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  22:00:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja,tror det er etter ca.14 dager den sprøyta må settes,så får nok gjøre det for å være sikker...
Og lille "Tassen" er ikke godkjent nei,skal nok bli Tante i år;)

Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 26/03/2006 :  22:26:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøv han for merra så ser du om han er ren på snurrebassenOm han er det kan du hvertfall trygt bruke en abortsprøyte.Det er rart med disse små ulykkene,det blir som regel barn av det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  12:17:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg tar gjerne en uregistrerbar en jeg. I mangel av noe annet :-D Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  12:49:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tar gjerne en uregistrerbar en jeg. I mangel av noe annet :-D

Opprinnelig postet av Formosissima

FY!!
Det vil ikke bli stort dyrere for et registrert føll og da kan du til og med starte etterhvert om du skulle ønske.
Man kan aldri vite vettu,plutselig får du ambisjoner!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  14:23:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Starte? Jeg? Mwahaha. Neidu, Kurre. Den går jeg ikke på. ;-) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.