hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - utplassering..haster!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 utplassering..haster!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  21:26:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
skal på utlassering snart,å lurte på om noen hadde noen ideer/forslag?dette er 5 dager,å eneste kravet er at det er hester der.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  22:04:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Er dette noe alle kjenner til? (For det gjør nemmelig ikke jeg=
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  11:48:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kjenner til??vi har i hvert fall sånn opplegg på vår skole..så lurte bare på om noen kunne anbefale noen staller..?
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 26/03/2006 :  11:59:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en utplassering elev (fra ungdomsskolen) her vær mandag hele skole året, i tillegg var hun her en hel uke i vinter.
Det har fungert supert.

For ti år siden, når jeg selv gikk på ungdomsskolen, hadde jeg utplassering på Haugesund ridesenter (største senter her omkring). Det fungerte også fint, men gjett om jeg måtte jobbe hehe...

Spør rundt på staller der du bor, både store og små staller. Tviler noen sier nei til en hjelpende hånd, særlig ikke når det er gratis.

Redigert av - Stall-Vinga den 26/03/2006 12:00:49 Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  12:05:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hehe,skal gjøre dethåper å komme på rytterkorpset sin stall..
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  12:17:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Jeg hadde min tidligere forrytter på utplassering i stallen.
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  00:12:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
endte opp på et islandshestsenter,hvor de driver med barokk og barfot.toppers for meg:)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  01:09:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ugh, Hesthagen? Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  17:11:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
neineinei.etter hva jeg har sjønt,så har ikke de så mye kompetanse at det gjør noe.vil tro ryggene blandt annet på de hestene blir helt herpa etter hvert,om det stemmer at de aldri bruker sal..? dette senteret ligger på lena,å to venninner har akkurat vært der og de var kjempefornøyde.rir dem barokk på hestehagen altså?så et bilde derfra og det så ikke "barokksk" ut!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.