hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Parring på beite HASTER!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Parring på beite HASTER!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lopke

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  19:15:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi fikk en vallak i stallen her for ikke så lenge siden. Nydelig stor mann, og det synes åpenbart alle hoppene også for det første som skjedde var at Lopke og en annen (araber) gikk rett i brunst. Nå driver de på hele tiden og han parrer på livet løs så han blir helt svett.

Det blir jeg og, for jeg bekymrer meg jo litt om dette kan være bra. Han er ikke klapphingst. 100% steril så føll blir det jo ikke, men tenkte mer på infeksjoner og sånt. Ikke kan jeg sette på kyskhetsbelte på dem heller.

Mulig å kanskje dele opp beite men dette blir veldig tungvindt for stalleier og at de ikke kan stå sammen. Vallaken er veldig selskapssyk og vil ikke være alene. Ellers er det fryd og gammen med dem, jeg bare tenker på denne penetreringen hele tiden.

Skal jeg bare snu blikket eller ta en alvorsprat med Lopke?

Idag:
Nå er det rolig med min og araberen (idag vertfall) men 2 andre hopper har overtatt og utsetter vallaken for alvorlig sexpress..
Dele opp beite er nok ikke en mulighet. Han kan heller ikke være alene. Han har tidligere stått med hopper uten problem.. men disse damene er altså helt ekstremt gira på han.. helt svett blir han og etter dagens anstrengelser. Mannen er jo "godt voksen"..

Ingen ideer??
Går dette over??
Vil de fortsette skiftevis brunst hele året (sommeren)?
Vikelig ikke flere som har hatt problem med overkåte hester??

Redigert av - Lopke den 24/03/2006 22:35:11

Kurre

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  21:18:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er alltid en viss risiko for begge parter ved ehrm... overdreven seksuell aktivitet (giid) så dette hadde jeg ikke vært mye blid for hadde det vært min hoppe.

Det blir lett skader for ikke å snakke om at det er anstrengende å "bære rundt" på det kåte mannfolket i tide og utide.
Selvfølgelig følger det også med en viss infeksjonsrisiko.

Om ikke det hjelper med en "alvorsprat" om dette å spare seg til ekteskapet,hadde jeg prøvd å skille dem.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  22:27:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
For en morsom forklaring Kurre!

Men jeg er nok enig med Kurre, ikke bra med alt for mye sånt.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  01:48:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Hadde også en vallak før som trodde han var hingst når han gikk med hoppene...
Og den ene hoppa tok seg ikke,kom ikke i skikkelig brunst den sommeren og det mente dyrlegen mye mulig var fordi denne her vallaken hadde drevet på så mye...
Så fikk beskjed om ikke å ha di sammen så lenge han var sånn,for det var visst ikke heldig...

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.15 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.