hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snobbete og trend..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Snobbete og trend..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  20:26:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
vil ikke si jeg er så veldig snobbete egentlig..
har det utstyret jeg trenger,men kjøper ikke ting fordi de er in,eller alle andre har det.

matche? høøøh? :p har sal og hodelag,stigbøylereimer og sånt i samma farge,og beinbelegg. Men shabracker,dekken osv. går i de fleste farger,men har nok mest grønt ;)

og ja,har en golden-stripe teppe,men det fulgte med forrige hesten vi hadde,og det var så godt at jeg beholdte det

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  21:21:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er hellr ingen snobb. jeg kan godt kjøpe billige merker. Men hvis jeg først skal kjøpe eks. et vinterdekken så kjøper jeg et dyrt et med mere kvalitet, som holder lenger også. Jeg har ikke golden stripe teppe,jeg har et ull lende dekken fra hööks og noen fleecedekken istedenfor.

noen er jo sånn at de skal ha pikeur ridesokker bare pga. merke, sånn er ikke jeg, jeg kjøper ting som jeg syntes er fint, og ser ikke på hvilket merke det er. men jeg kan være optatt av at ting matcher, men ting som matcher trenger fortsatt ikke å være av de dyreste merkene.

I benbeskyttere kjøper jeg de som er litt dyrere, det samme i hjelm og annet sikkerhet. i sikkerhet bruker jeg ekstra penger på bedre kvalitet.

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/03/2006 :  22:20:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det MÅ matche!!! Det er alt jeg har å si :)

Opprinnelig postet av christine26.

Enig. Sorry til alle dere jeg tråkker på tærne nå, men hodelag og sal bør være av samme farge. Det er ikke så fint med f.eks brunt hodelag og sort sal...
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  23:59:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja njo kanskje det Nei, ikke egentlig jeg heller. Ikke snobb, men kanskje litt pyntelig? Har jeg lyseblå schabrack bruker jeg lyseblå ridebukse, lilla til lilla, mint til mint osv. Har mange ridebukser og enda flere schabracker, og passer ikke ridebuksen til schabracken bruker jeg svart bukse. Men verken schabrack eller bukse må være av det eller det merket, der er jeg faktisk litt jo billigere jo bedre, men de må se pene ut. Dekkener derimot er jeg litt opptatt av kvalitet som Bucas, Horseware, Shires, Eskadron, Pessoa og Weatherbeeta, men det er også fordi de er solide, holdbare, varme og vanntette. Svart hodelag og svart sal, alltid! Har to saler, en billig syntet allround og en dyr Zaldi dressur, rir like mye i begge, så der er jeg heller ikke snobb
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  19:11:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
he he.. og jeg som har rødt hodelag til min svarte sal!

nå skal det sies at jeg ikke har noe svart hodelag..

men jeg har en natur brun sal med matchende hodelag og martingal..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/03/2006 :  19:37:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Akkurat på en "matche" ting må jeg si meg enig med Christine og tebj0:
Jeg syns godt at sal, hodelag og martingal kan matche når man har alle tre delene, for da blir de sittende så "tett sammen" at det er veldig lett å oppdage fargeforskjeller.

Ellers matcher jeg nok ikke like masse som Torhild da;) For så mange ridebukser har jeg ikke, og dessuten bruker det ikke å være jeg som bestemmer farven på schabraker osv. fordi jeg så langt bare er fôrrytter og hestepasser og heldig venninne som får ri og sånt noe :)

Guro
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  20:24:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sorry til alle dere jeg tråkker på tærne nå, men hodelag og sal bør være av samme farge. Det er ikke så fint med f.eks brunt hodelag og sort sal...

Opprinnelig postet av tebj0

men hva med svart og brunt hodelag da, for det har jeg
jeg er opptatt av merke pga kvalitet, ikke fordi alle andre har el fordi jeg er snobb.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 24/03/2006 :  23:48:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Sorry til alle dere jeg tråkker på tærne nå, men hodelag og sal bør være av samme farge. Det er ikke så fint med f.eks brunt hodelag og sort sal...

men hva med svart og brunt hodelag da, for det har jeg
jeg er opptatt av merke pga kvalitet, ikke fordi alle andre har el fordi jeg er snobb.

Opprinnelig postet av lucky june

Er hodelaget både sort og brunt? Da er det godkjent Litt heldig du da for da kan du jo bruke både brun og sort sal
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:13:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjente meg veldig igjen i innleget til goytil hehe... Må følge med på hva som er "inn" på hestefronten Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  20:06:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det MÅ matche!!! Det er alt jeg har å si :)

Opprinnelig postet av christine26.

Enig. Sorry til alle dere jeg tråkker på tærne nå, men hodelag og sal bør være av samme farge. Det er ikke så fint med f.eks brunt hodelag og sort sal...

Jeg fatter ikke vitsen egentlig. Verken hest eller rytter blir noe bedre for det om alt ned til hver minste knapp matcher.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  20:14:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Det ser jo utrolig flott ut når hest og rytter er gjennomførte.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  20:34:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hesten kanskje. Jeg ser derimot like loslitt ut.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 25/03/2006 :  21:37:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... er man snobbete bare fordi man ønsker å ha noe nytt og noe som matcher? Jeg liker at ting matcher, både hos rytter og hest og syns ofte at pris og kvalitet henger sammen (ofte men ikke alltid såklart). Men er ikke snobbete av den grunn...

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  21:48:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Måå vel ikke ha det nyeste og dyreste, men hadde jeg hatt penger til det, så selvfølgelig :P
Kjøper dog masse greier som jeg egentlig ikke har bruk for (Tusen forskjellige shabracker i forskjellige farger med matchende bandasjer f.eks) :)
Ellers så er jo bryst, seleunderlag og andre småting veeeldig gøy å kjøpe i masse forskjellige farger ;)

Må vel innrømme at jeg er glad i merke utstyr også...

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  22:03:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvorfor er det så mange som nevner Golden Stripe dekken?? er det et typisk tegn på merkevare? finnes da mange dyrere og penere ulldekken/tepper en golden stripe? Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.