hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jippi!! Jeg får meg ny hest!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jippi!! Jeg får meg ny hest!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  11:26:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
I mangel av hestevenner, måtte jeg bare legge ut nyheten her:) Fikk nettopp vite at jeg kan kjøpe meg hest, og den kommer til Trondheim allerede i morgen!!
Jeg klarer jo ikke å sitte inne med det alene! (de fleste vennene mine vet ikke fram bak på en hest).

Har masse sommerfugler i magen nå, og gleder meg som en unge til å ri på den nye hesten i løpet av helgen!! Den kommer fra Danmark, så den bør vel få noen dager til å slappe av før jeg begynner å mase på den:)

Hege

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  11:35:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
GRATULERER!!!

Så glad på dine vegne, kos dere masse masse

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  11:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
TILLYKKE... flott med flere danskere i Norge he eh..
Fortell mer når den kommer da!!
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  11:45:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Gratulerer så mye Hege

Guro
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  11:51:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
GRATTIS!!! :D Spent på å høre hvordan det går!
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  12:01:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det ligger forresten bildet av den i galleriet mitt. Ikke så fint bilde, men man kan se at det er en kosehest:) Og forhåpentligvis kommer den til å være like flink som den ser ut som! Jeg syntes i allefall at hun var en drøm å ri på da jeg prøvde henne, helt herlige bevegelser!
Hun er bare 5 år, men har kommet seg veldig langt til å være så ung. Har startet 110, går lett til tøylen, flytter seg for sjenkel, gjør enkle galoppbytter osv.
Hun er en KWPN (er født i Holland) etter blant annet Lord (Ladykiller XX).

Kommer ikke til å klare å tenke på noe annet fremover jeg nå:) Stakkars samboern min blir vel gal tilslutt!

Hege Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  12:09:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Oj, gratulerer!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  12:35:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Grattis!!!!

Skjønner godt at du holder på å bobler over!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  12:36:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse. :)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  12:48:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse! Blir spennende å følge dere :)

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  13:01:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Gratulerer så utrolig masse Hege =D
Håper du blir fornøyd med ditt nye "glis" og at den svarer til dine forventninger. Skriv og fortell hvordan det går da :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  13:43:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
GRATULERER
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  15:01:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Gratulerer! :D
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  15:08:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kommer ikke til å klare å tenke på noe annet fremover jeg nå:) Stakkars samboern min blir vel gal tilslutt!

Opprinnelig postet av Hege J

Du får ta det ut på oss i stedet da vet du så stakkarn ikke blir å mislike hesten før hun har dukket opp *hihi*

Guro
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  15:11:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Hege J

Du får ta det ut på oss i stedet da vet du så stakkarn ikke blir å mislike hesten før hun har dukket opp *hihi*

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Ja, var litt det som var planen! Er ikke så gøy å glede seg over noe slikt alene, eller ved at man bare får et grynt tilbake, og noe alla "du får vel ikke tid til meg lengere nå da..!
Men men, han syntes det var gøy med den forrige hesten, så han kommer vel over dette også:)

Hege Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  17:12:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Puh! Eller altså bare masse gratulerer!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.