hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tom for vann?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tom for vann?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  22:36:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg leste en artikkel på dagbladet.no i dag, om at Bergen snart er tom for vann! Til å være bergen har det jo vært mer eller mindre GRUSOMT lite nedbør i år ;).. Fint vær er flotte saker, MEN;

Kommunen sier at dersom det ikke kommer mye nedbør, så holder vannet bare 20 dager til!

Og her sitter jeg i Bergen med andre ord! hehe..

Hva skjer om det blir tomt for vann egentlig? Har dette skjedd i Norge før? Og dette er jo midt i en by av alle ting...

Les artikkelen her om du vil: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/22/461507.html

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Kajsa

» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  01:09:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Nesj, vi går ikke tom for vann, vi får bare dårligere vannkvalitet. Gullfjellet som "halve Bergen" får vann fra er liksom crême de la crême av drikkevann her. Om det blir særlig mye mindre vann nå, så må de koble inn reservevannene, som er gamle drikkevann som har blitt frigjorte. Litt ekkelt å tenke på at jeg evt skal drikke vann fra Storavannet som halve Loddefjord bader i hver sommer :/

Men du må innrømme at det er deilig å ha hest her da Anne, når vi har såååå lovley vær så lenge Men det er rart da, først er det flom på høsten, og deretter tørketid på våren. Tørke i Bergen rimer jo ikke i det hele tatt.

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  08:20:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
anne: da er det å spare vet du.. ikke dusj, frem med balje og doalett er bare for de kongelige, det finnes sikkert et fint hjørne utenfor hvor du kan sitte i fred.

Og heller gi hestene masse vann og så sparer vi menneske :)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  18:47:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men du må innrømme at det er deilig å ha hest her da Anne, når vi har såååå lovley vær så lenge Men det er rart da, først er det flom på høsten, og deretter tørketid på våren. Tørke i Bergen rimer jo ikke i det hele tatt.

Opprinnelig postet av Kajsa

Nyt det mens dere kan. Den ene helga jeg skal til Bergen til høsten kommer det ivertfall helt sikkert til å bøtte ned, as usual.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.