hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Starshine Legacy2 :D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Starshine Legacy2 :D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  20:42:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Nå sitter jeg her da, med det nye Starshine Legacy spillet i hånda.
Er DRIIT FORBANNA på denne dårlige windows 98 pc'en vår, funker ikke et eneste spill på denne, så jeg har da ikke fått testet det nye spillet ennå
Så jeg lurer på hva dere andre syns om det..?
Er nermest BOMBESIKKER på at noen har prøvd det alerede
Håper å få høre litt om hvordan det er før jeg prøver det,
PS: Kan også ta imot noen tips forresten

Snakkes!

Elsker deg, Felex ! (L) <33

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  21:03:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har hørt om det.. Penny-spill eller noe..?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  21:10:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jasså... Har det kommet nytt? Jeg sleit lenge med det første, men det var gøy allikevel. Hehe...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  21:34:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Midt i det første streika hele datan, og har derfor ikke prøvd spille siden da. >:( (det var spill nr. 1 da, har ikke fått det nye enda)
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  22:42:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hva er dette for noe da?
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/03/2006 :  00:21:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jeg vil og ha hestespill på dataen!!! Er det fra pennyklubben? Kanskej jeg skal melde meg inn igjen, hehe
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  20:04:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
har ikke åpnet noen fra den serien engang, ser så kjedelige ut.. men likte stalljenta;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  23:06:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei
jeg fikk det nye spillet på tirsdag!
runnet det på onsdag!

gliser bredt!

utrolig artig!

mei dyktig!

slet litt den første halvtimen for den forbannede hesten løp stadig feil vei og satt seg fast i en stein eller i en busk!

men det årna seg!

gleder meg sikkelig til 3 spillet1

lurer på om det er anne eller alex det skal handle om da jeg?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:58:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe mange som var i penny her...har meldt meg inn igjen jeg nå Men jg har ik fått spilet... Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  18:06:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det handle om Anne i neste serie De har skrevet det på PK siden.
Fikk pakken for noen dager siden da. Prøvde spillet rett etter at jeg hadde lest ut Shadow boka (Kjempe bar bok!)
Dette spillet var MYE enklere enn det første. Kanskje fordi jeg fikk til å løpe med den dumme personen

Edit: Svært da så mange skriefeil i det var i dag

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 25/03/2006 18:07:32 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  18:51:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei!

runner igjen og igjen dette er morro!

håper det kommer fort det neste spillet!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  14:00:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
å stilig
fant ut hvordan jeg løper med minimal styring!

løper og bare beveger musa!

så enkelt

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  18:16:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nutte du må bare prøve det da!

mye bedre en stall jente og bedre grafikk!

kom igjen prøv i det minste!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  21:11:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei
julie anne!
har du fått prøvet det nye spillet enda`?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  21:42:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er det virkelig nødvendig med 4 innlegg etter hverandre..?

Men kan snart noen fortelle meg hva dette går ut på? Ble nysgjerrig.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  13:13:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er ingen grense for hvor mange innlegg man kan ha vel!

men uansett!
det går ut på og finne ut hemmligheten på en herregård der en mann som heter mister sands har noe skummelt med i bildet!

mister sands dukker opp på de fleste bilder som er over 100år gammle!

han driver eller jobber for firmaet dark core og de prøver i dette spille og sprenge damannlegget som vil ødelegge hele jorvik!

linda og metors jobb blir og redde dagen!

men linda må først komme seg ut av skolen men blir stadig sugd tak i av miss graham som har en ny oppgaven!

plutselig ser linda inn i framtiden og da hun endelig kommer til stallen og får trent litt med hesten sin !

så ser hun inn i framtiden og finner ut at hun må komme seg dit straks og så får hun en sms fra venninne sin om at hun er blitt fanget inne på herregården!

så når linda har reddet venninne sin må de ri innover i skogen for og komme føst til stallen så de kan redde herman fra og bli angrepet av gorillane til mister sands

sikkelig spennened!

dette må prøves!

neste spill handler om anne som da er den 3 sjelsrytteren!

jeg gleder meg veldig!

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.