hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Selvdisiplin
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Selvdisiplin
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  14:38:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du selvdisiplin? Klarer du¨å holde deg unna søtsakene, rydde osv.
Jeg eier ikke selvdisiplin! Skulle jobbet med prosjekt nå men det gidder jeg ikke Dumme meg...Veit jeg for svi men i nuet virker det såå mye mer fristende å sitte her på MIX

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  14:57:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Tja, om jeg hadde virkelig gått inn får det hadde jeg nok hatt en god del selvdisiplin.. men gidder ikke.. -Enda...

joda, har bestemt meg for å skjerpe meg en del da... men NÅR det bli.. That's the question!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:04:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
selvdisiplin? nei, det fins ikke her i gården..men akkurat nå må jeg skjerpe meg litt...
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:16:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
selvdisiplin??
pørs nok hva det gjelder..
har ikke noe problem med å stå opp kl 6 hver morgen og gi hesta frokost og sånn.
men når det gjelder skolearbeid..?næh................

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 02/04/2006 :  15:25:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Samme her. Gjelder det dyr, katta mi, hestene eller lignende, er sevldisiplinen der. De skal ikke "lide" for at jeg er lat.
men å slutte å røyke, ikke drikke cola, rydde hjemme osv er den ikke helt på topp nei.

Vi sier det er fordi all selvdisiplinen er brukt opp for å gjøre alt best mulig for mine dyrevenner:) ja, det var en fin unnskyldning

Hvorfor er det mye mindre tiltak som skal til for å rydde i stallen enn å rydde hjemme tro?? Sjønner ikke

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 03/04/2006 11:30:09 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:47:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Selvdisiplin..? Neh, aldri hørt om
-Marte Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  15:56:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
lar selvfølgelig aldri hesten lide..han som får all oppmerksomheten og tingene..sikkert derfor jeg er blakk da :)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  16:54:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er den typen som får dårlig samvittighet uansett, så jeg er både leksefrik, ordensfrik og veldig nøye på at dyrene har det bra...

Men når det gjelder godteri klarer jeg aldri å holde meg.. ALDRI...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  17:21:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Næh. Selvdisiplin er et fremmedord for meg:) Ihvertfall når det gjelder skolearbeid, og det å rydde rommet mitt og sånn.

I stallen er det 99 % selvdisiplin. Ingen problemer med å rydde når det trengs, og heller ikke problemer med å stå opp for å fore og sånn :)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  18:12:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dersom det går ut over andre om jeg ikke gjør det jeg skal gjøre, så er jeg ganske pliktoppfyllende, men dersom det bare går ut over meg (les: rydde på rommet, gjøre lekser osv), så er det verre.

Ser at jeg virkelig må skjerpe meg til høsten når jeg begynner som student for fullt igjen...har nå gått på "halv åtte" i to år snart, og er kommet skikkelg utav det når det gjelder skolegang. Bare å ta seg selv i nakken og holde ut. Det er jo "bare" tre år...*grøss*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/04/2006 :  19:09:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg bestemmer meg for det.

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  19:21:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tja, må være ordentlig bestemt om jeg skal klare å holde meg unna mix'n når jeg er på datan. Det er vanskelig.

Men er rimelig dårlig på selvdisiplin;) Er nesten rart at jeg får de karakterene jeg får, utsetter leksene i all evighet.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  20:49:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Tja, rommet mitt er ikke så ryddig akkurat, det kan vente litt til ;-)

I stallen derimot skjer alt når det skal, aldri noe problem der.

Mn å holde seg unna godis? Nei,det går ikke ;-)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  20:59:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde jeg hatt det, ville jeg veid 10 kg mindre og slutta og røyke.. Gå til toppen av siden

*Jane*

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  21:14:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eier ikke selvdisiplin rett og slett. Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  22:13:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
for lite. men litt :p
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.