hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hår, sminke og sånn...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hår, sminke og sånn...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  02:13:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg trenger litt hjelp...
i det siste så har jeg hatt problemer med kviser... de er store, stygge og kommer i flokk når det passer veldig dårlig...

noen som har noen tips på bra renseprodukter eller andre måter å bli kvitt disse h****** vulkanene på...?

og noen som har shampo og balsam og skryte av? (på grunn av dårlig økonomi er det fint om de ikke koster all verden...)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

Lopke

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  08:12:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
den beste såpen du kan vaske med får du på helsekosten. Det er en olivensåpe som heter aleppo. 105 kr tror jeg men da har du såpe til hele året. Ansiktsvask hver morgen og kveld med denne 2klumpen" så får du fin hud igjen. Jeg hadde eksem på hendene, tror du ikke den tok det og :)

En lett krem/lotion etterpå.

Unngå foundationcreme og annen spartelmasse som tetter porene dine. ta deg heller noen turer i solarium, det både frisker opp huden, gir litt glød og kan hjelpe på kviser.

Spis Sundt!!!

Shampoo, jeg bruker alt mulig men favoritten min er faktisk finesse. Liker lukten :) billig!!
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  08:59:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Hestesjampo!!! Har ikke prøvd det selv, men stjernene i Hollywood bruker det visst, og er flaue over det fordi den er så billig, hehe...Var klippet ut en artikkel fra DetNye eller noe som hang på utstyrshylla for litt siden da jeg var innom en hestebutikk... Noen som har prøvd?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  09:32:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
det jeg pleier å gjøre er å vaske ansiktet morgen og kveld og så smøre inn med fuktighetskrem etter jeg har vasket meg.. funker bra på meg ihvertfall
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  15:35:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Spørs jo om det er "hormonkviser", sånn i forbindelse med mensen da, eller om det er sånne kjekke små som popper ut etter litt mye fet mat osv... De første er vel lite å gjøre med, de andre kan man redusere :)
Det finnes en krem på apoteket som heter Basiron eller noe sånt. Den lukter ikke godt, men den hjelper mot kviser... skal smøre seg morgen og kveld, om ikke jeg husker feil. Jeg brukte den i min grønne ungdom ;)
Ellers synes jeg Bioterm har masse bra produkter..

Shampo kjøper jeg bare hos frisøren... men hvis du skal ha noe billig og bra, ville jeg stikki innom et apotek :)

Ellers, som Lopke skrev... Spis sunn mat!!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Redigert av - Anette&Ali&Aurello den 21/03/2006 15:38:06 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  17:17:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det finnes en krem på apoteket som heter Basiron eller noe sånt. Den lukter ikke godt, men den hjelper mot kviser... skal smøre seg morgen og kveld, om ikke jeg husker feil. Jeg brukte den i min grønne ungdom ;)
Ellers synes jeg Bioterm har masse bra produkter..

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Basironen kjenner jeg og. FY for en lukt. Men de er for AKNE (byller) tror ikke jeg ville brukt den på alm kviser.. den er sterkt uttørrende.
Mange som lider av kviser/akne har sinkmangel. Hva med sinktabeletter og nattlysolje evt med betakaroten tab. Leste jeg nylig fra en dermatolog av en løsning på disse plagene.

Ellers Har Anette helt rett i at Biotherm er et påltelig merke, eller Clinique (litt dyrt) også. Eller prøve en "ung" serie fra div andre.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/03/2006 :  17:19:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ang. shampo så vil jeg anbefale El-vital. Meget bra!
Så syns jeg du kan kjøpe en balsam hos en frisør. Du trenger ikke bruke den hver gang du vasker håret, kanskje 1-2 ganger i uken. Og om du tørker håret litt før du har i balsam, så kan du bruke mindre også. For om du tørker håret litt først så blir ikke balsamen vanna ut. Dette blir innvikla.

men ja, du skjønnte poenget mitt?

*Heldige meg som aldri har kviser*
Men en ting er fordel med å ha kviser, det er at du ikke får rynker så kjappt når du blir eldre.

Redigert av - Bustetrollet den 21/03/2006 17:20:17 Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  17:29:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg elsker Sunsilk-serien! Bruker den for skadet/ødelagt (eller hva det nå heter) hår. Bruker ikke balsam jeg da, for håret mitt blir så ekkelt av det. Men jeg bruker den "hårkremen" eller "kuren" 1-2 ganger i uka. Fungerer kjempefint på mitt hår, også lukter det så godt, synes jeg.
-Madeira- Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/03/2006 :  17:31:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sunsilk, om du vil ha sprøtt, ekkelt, fett hår. Velg Sunsilk, for all del!

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  19:13:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hehe, veeeldig sant. Håret blir jo kjempefort fett av Sunsilk! Bare synd det lukter så godt de første timene etter vask..

Define er bra syns jeg. La merke til at jeg trengte minimalt med shampo for å få vasket hele håret, for det skummet kjempebra og var lett å fordele.

Ellers skal vel Wella være bra? Tror det er ganske billig på Europris.

-Marte Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  19:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hehe, veeeldig sant. Håret blir jo kjempefort fett av Sunsilk! Bare synd det lukter så godt de første timene etter vask..
Opprinnelig postet av *littledevil

Hm.. Mitt hår blir ikke fett eller noe av Sunsilk, bare deilig!

-Madeira- Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  19:44:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av -madeira-

Samma her, sunsilk er digg! En av de beste sjampoo/balsam seriene jeg har vært borti, håret mitt "elsker" det, hehee

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  20:15:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Bruker også Sunsilk, men kun den lyseblå. Håret held seg i to dagar utan å bli feitt, men etter det er det heilt j****** hehe.. Men det gjer eigentleg ikkje noko for min del, for eg må vaske håret så og seie kvar dag, for å ikkje drepe klassekameratane med fjøslukta.. men men..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/03/2006 :  20:29:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av -madeira-

Samma her, sunsilk er digg! En av de beste sjampoo/balsam seriene jeg har vært borti, håret mitt "elsker" det, hehee

Opprinnelig postet av Mari^_^

*Rister oppgitt på hodet*

men,men. holder meg til salongshampo uanz jeg

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  20:41:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
herbal esensen( Ja, veit det ikke skrives sånn men gidder ikke stikke ned på badet og skjekke)
Dufter hææææærlig

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  20:42:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
K&R: Blæ Håret mitt er unormalt, ja - hele meg er unormal. Så det så
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.