hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - forslag til navn på stall
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 forslag til navn på stall
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  17:21:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg kunne tenkt meg å lage et lite navn på stallen min.
Jeg kommer til å ha tre hester her om få uker, så det er jo ingen stor stall. Jeg har også tenkt å begynne som dagmamma fra høsten av. Skal bygge en liten avdeling for barna ved siden av stallen. Har også lyst til å skaffe meg bl.a sau og et par kaniner til(har to fra før) i forbindelse med at jeg kommer til å jobbe med bar. Vi bor i Bjørnebuveien, så jeg har tenkt litt på bjørnebustallen, men nabogården heter Bjørnebu gård, så det blir vel kanskje litt for lik det navnet. Kom med masse forslag, jeg er nemlig tom for ideer
Kanske noe som da passet til i en annonse når jeg er ferdig med avdelingen og kan begynne å søke etter barn.

Heidi

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  17:22:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Jobbe med barn, skal det stå. (bomma litt)
Heidi

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  17:28:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siden det er litt for barn, hva med å kalle det for bamsebo? Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  17:37:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Stall Narnia
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  19:16:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Stall Bjørnebu?

Hva heter persone(ne) som har tilknyttning til/eier stedet? Andre stedsnavn i området rundt? Hva med naturen? Et tre, en holme, en øy, en stein stallen kan oppkalles etter? Tidligere eiere?
Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  19:42:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Takk for fine forslag:)
Vi bor på en øy som heter føynland. Det er en lang historie og mange eiere av dette huset, som er fra år 1823.
Jeg vet det har vært telegraf her før bl.a.
Men familien til mannen min har eid gårdsbruket fra ca 1930 og de (og jeg) heter Teien til etternavn.

Heidi

Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  19:44:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Bamsebo, var forøvrig et søtt forslag:)

Heidi

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  19:54:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Stall Teien?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  20:08:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bamsebo, var forøvrig et søtt forslag:)

Opprinnelig postet av Heidi70

ja nemli ja
Tenkte mest på barna og gatenavn
Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  20:38:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Har vært innom stall Teien og stall bjørnebu i tankene. Det har jo vært mest tanke på å bruke Bjørnebu, men syns dere det er dumt i forhold til Navnet på gården til naboen? Ellers så har jeg vært litt nyskjerrig på hva dere kom frem til. Bare kjør på med flere forslag. Dette er morro:)
Heidi

Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:26:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Hei igjen! Er det ingen som har noen fler forslag til meg?
Heidi

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.