hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utegang!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Utegang!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Goldkløv

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  21:57:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Heisann!

Hvor lenge står din hest/hester ute?

" Når skal det bli hest på meg da?"

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/03/2006 :  22:34:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heisann!

Hvor lenge står din hest/hester ute?

Opprinnelig postet av Tiara&Carina

Så lenge som mulig, alt etter hvor god tid jeg har den dagen. Men ca 5 timer pr dag, noen dager mer (i går 8) og noen dager mindre. Burde stått enda lengre ute, men jeg har ikke hesten hjemme, så jeg må kjøre for å ta ut/inn. Jobb og familien spiller også inn på hvor lenge hun er ute.

Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  22:45:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Ok, min søsters hester står ute Ca.10-12 timer.
" Når skal det bli hest på meg da?"
Redigert av - Goldkløv den 18/03/2006 22:46:27 Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  23:22:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
ca 14 timer hver dag
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  23:29:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Jeg syntes det er KJEMPE viktig at hesten får stå leeenge ute, har hørt at alle hester har krav på og stå ute i 2 timer vær dag, jeg syntes dem skal stå ute flere timer en det der!!
" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  23:52:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
mine to kommer ut kl 7 hver dag og inn mellom kl 8 og 10.dette virkes det som de trives med..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  00:28:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
10-18 ca. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  01:01:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
står ute minimum 8 timer. tidene varierer da jeg må tilpasse litt etter når jeg jobber.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  01:08:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Hingstene går ut og inn sånn som di vil hele tia...
Di andre er ute ca.10t.

Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  18:15:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hele året rundt;-)
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  18:19:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Blir sluppet ut i 7 tiden, og står ute til jeg kommer om kvelden i 18 tiden. Blir vanligvis 10-12 timer pr dag (noe mindre på helg, da jeg er der tidligere og vi har ikke innslipp).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  19:32:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Ut rundt syv - litt seinere i helgene, og inn mellom fem og åtte.
Thirlen vil ikke inn da. Til tross for at grinda er åpen og alle hestene er tatt inn foretrekker hun å stå ute aleine fremfor tørr stall og kraftfor =)
Men nuh skal hun straks flyttes ut!

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  23:31:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Hestene våre står ute døgnet rundt de . De har alle en boks inne i stallen da, som de kan bruke hvis de ønsker. Ser at hestene stort sett foretrekker å være ute uansett vær. Men de har i allefall valget, og det ser ut som om de trives godt med det
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  18:48:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Forhesten min står ute 24 timer i døgnet :D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.