hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - transportbeskyttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 transportbeskyttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  11:40:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
vet dere hvor det går å få kjøpt transportbeskyttere billigst som mulig??
Tone,Svarten å Arni<3

tebj0

Skrevet - 18/03/2006 :  12:36:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Viss du søker på kjøp og salg siden her på hestemarked så er det mange som selger transportbeskyttere billig Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 18/03/2006 :  13:37:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Lidl hadde jo noen nå nettopp.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  15:36:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
På børjes har de et sett med 4 stk til 135 kroner. Dette er det billigste jeg har komt over:) Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 18/03/2006 :  16:46:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
"låner" tråden litt, hvilke transportbeskyttere er best synes dere?
Kvalitet, beskyttelse , pris osv?

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  21:11:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg har pessoa sine, har ikke prøvd de enda, men de ser veldige gode ut..ikke rimelige men..;)
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  23:56:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
mine var dyre, men de er veldig gode da.. bucas...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  00:30:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har pessoa sine.. veldig fine, men Lopke er jo litt redd for velcro så tilvenning :) Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 19/03/2006 :  08:04:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har fra børjes! Har ikkede billigste, men har de som er sorte og høye. Kostet ikke så mye, og funker supert, selv med litt urolig hest på henger. Anbefales! Gå til toppen av siden

-Toril-

» VIP

Skrevet - 20/03/2006 :  23:43:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som vet hvor jeg får tak i sånne transportbeskyttere med lær utenpå? de hadde dem i høøks før, men så dem ikke der nå! vil ha sånne!

hesten min har en tendens til å skade seg i henger...

-Toril-
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 21/03/2006 :  01:07:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Finner du slike Torill så vil jeg veldig gjerne vite om det. Jeg har blitt tipset om å lete i butikker som selger travutstyr, men finner ikke slike beskyttere. Jeg vil ha slike "gammeldagse" med spenner, ikke borrelås slik Hööks hadde
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

-Toril-

» VIP

Skrevet - 21/03/2006 :  18:53:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.caprilli.no/index_hest.html

her ser det ut som de har... men det var ikke noe bilde.
hører også rykter om at de har de på felleskjøpet her, så det skal sjekkes ut :)
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  19:08:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har noen supre, høye beskyttere fra Bucas. De er dyre, men gode. Synes de billigste beskytterene har en tendens til å være laget av et alt for tynt ikke-beskyttende matriale. Jeg ville ikke hatt slike på min hest. Har sett hvor mye som kan skje med hestebeina når man ikke bruker gode nok beskyttelser. Ikke moro å bli møtt av blodige hestebein med store flenger som henger, når man skal laste av hesten.
-Madeira- Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  19:36:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noen som vet hvor jeg får tak i sånne transportbeskyttere med lær utenpå? de hadde dem i høøks før, men så dem ikke der nå! vil ha sånne!

hesten min har en tendens til å skade seg i henger...

-Toril-

Opprinnelig postet av *Toril&Dancer*

Jeg hadde slike før, sånne med spenner, kjøpte dem på selabua i Trondheim (kjempedyre), og disse var ikke mulig å ødelegge sa selgeren; En tur var nok til at de var i fillebiter gitt...har nå noen lave, i tøy, som jeg har kjøpt i Høøks ganske billig, og de har tålt mange turer.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  20:08:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Jeg har John Whitaker sine som er knallgode, går langt opp, er foret, er stive ikke sånne slaps som bare henger, har 3 + 4 brede borrelåser til feste, og har STOR lærbeskyttelse bak på hovene til alle fire bein. De kommer i fargen Marine med rødt/hvit kant. Koster vel i overkant av 800 men er virkelig verdt pengene! Anbefales på det sterkeste!
Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 22/03/2006 :  00:33:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Har et sett med fire til salgs..
Helt greie, og ubrukte. Selges ganske billig. Send ei melding om du er interessert

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.