hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fant endelig hodelaget jeg har lett etter!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Fant endelig hodelaget jeg har lett etter!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

rapplilja

Skrevet - 21/03/2006 :  20:52:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fått tilbudskatalog fra Høøks, og der var jammen hodelaget jeg har lett etter

Ikke helt fornøyd med fargen (noe må det være..), men nå skal jeg ikke klage...!

Håper kvaliteten er god, for nå blir det handel

Liker så godt enkel høy nesereim uten feste til den lave reima, og klipsene er praktiske når man både rir og kjører med samme hodelag.
I tillegg er det renslig, ikke lær innklint med skum..

Jippi

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  21:02:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kult. Det brune/nougat fargede med sånne klipser ja.. Lekkert det
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  08:16:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan dere legge ut link eller bilde? Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  12:17:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Link.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 22/03/2006 :  12:36:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp kjøpt et tilsvarende hodelag bare i sort, dog uten de klipsene. Utenom det er hodelaget rimelig likt. Poenget mitt; mitt nye hodelag er fra Jackson, og kostet 299,- Ergo finnes det i de fleste hestebutikker. Siden Hööks ikke akkurat er kjent for å levere kjapt....
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/03/2006 :  14:19:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ligner utrolig mye på de barbie hodelagene jeg hadde i plast. Prikk lik faktisk. Bare jeg ser bildet får jeg lukten av plastikk stikkende opp i nesen.

Ser litt for mye plastikk ut synes jeg, men.

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  21:39:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ligner utrolig mye på de barbie hodelagene jeg hadde i plast. Prikk lik faktisk. Bare jeg ser bildet får jeg lukten av plastikk stikkende opp i nesen.

Ser litt for mye plastikk ut synes jeg, men.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Siden det koster 400,- så er det vel ikke plastikk. Kvaliteten er vel som Claridge House-hodelagene de fører: Mykt, men av ganske tynt lær som selvsagt ikke kan måle seg med dyrere hodelag.

Jeg syns ikke hodelaget var så pent.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/03/2006 :  00:12:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pent hodelag, og utrolig praktisk med klipsene, men personlig så liker jeg best hodelag med foret neserem og pannebånd, gjerne litt bredde på neserema også! Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 23/03/2006 :  11:45:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med deg TebjO, men kombinasjonen klips/enkel høy nesereim er nesten umulig å finne, så nå leter jeg ikke mer for å finne ett med forede reimer

Regner med at dette er noe vesla kommer til å vokse ut av, så da river jeg ikke på meg noe dyrere enda

Dessuten synes jeg det kan være fint med et så enkelt hodelag på et ganske edelt, lite ponnihode

Gleder meg til å komme i gang litt mer med temmingen nå!
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  15:00:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Det er utrolig praktisk med disse spennene :) har to hodelag og et par tøyler med sånne spenner, og jeg elsker de!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2006 :  18:03:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Veldig pent.
Jeg hadde da foretrukket messingfargede spenner til et brunt hodelag.
Hadde det vært til min egen hest ville jeg ikke kjøpt det da remmene er flate. Noen hester ser ikke ut med det.
Mens andre er kjempefine!
LYKKE TIL MED KJØPET og la oss håpe kvaliteten er bra

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.