hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Akademisk Ridekunst
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Akademisk Ridekunst
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  01:28:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nå til helgen ja.. typisk, skal kjøre Lopke på innridning i helga og vet ennå ikke hvilken da de kan ta imot henne. Så er hun borte i 6 uker tror jeg, men det går vel å dra på kurs uten hest og?

Håper må masse kurs deltagelse til sommer jeg og. Da er jeg/hun ridbare begge to :) og inseminering overstått (håper jeg)

Venter på bestillt bok fra BB, men er det andre bibler å få tak i? helst på dansk eller norsk...

Opprinnelig postet av Lopke

veldig O.T; men jeg kommer hjem til helgen Lopke :) Så du får si i fra hvis du og Madammen vil hilsepå Spot og meg!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

OOOTT: Jeg regner med det blir søndag så får vi se om hun gidder inn i hengeren. Hvor lenge er du hjemme søndag? Ringer deg anne!!!

Ildfuglen: Det med bedekning med frieser er ikke sånn bare, det vet du sikkert. Jeg har 2 hingster i kikkerten:
Nanning Onne 376

Opprinnelig postet av Lopke

OOOOOOOOOOOT: Jeg er hjemme helt til mandags ettermiddag ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:36:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tror vi får glemme å få svar på dette. Desverre noen som liker å lufte sine påstander uten å egentlig vite hva de snakker om.. tar litt her og litt der..

Så er det veldig lett å kopiere svar fra andre og vri seg rundt spørsmålene. For ikke å beskylde meg for å *disse* fordi jeg ønsker svar på tiltale.

det jeg mente med det!!!!!!

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:54:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det med bedekning med frieser er ikke sånn bare, det vet du sikkert. Jeg har 2 hingster i kikkerten:
Nanning Onne 376

Wow, de der var rett og slett lekre!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  15:16:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tror vi får glemme å få svar på dette. Desverre noen som liker å lufte sine påstander uten å egentlig vite hva de snakker om.. tar litt her og litt der..

Så er det veldig lett å kopiere svar fra andre og vri seg rundt spørsmålene. For ikke å beskylde meg for å *disse* fordi jeg ønsker svar på tiltale.

det jeg mente med det!!!!!!

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Ja jeg har oppgitt å få svar på det jeg spurte om!!

Jeg spurte deg opptil flere ganger, og om DU synes du ga meg svar så.. ja da er vi ikke enige..
Du tok litt her og litt der fra hest.no ikke sant??
Og så den kommentaren med at jeg *dissa* deg? den vet du vel selv hva du mente med..

Men herregud, hvis du stadig vil forklare hva forskjellen er på akademisk, barokk og klassisk dressur så kom igjen??
Jeg venter spendt!!!
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:00:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
mener du klassisk dressur med ridning på lange tøyler eller med sånn man rir på konkuranse?håper du forsto spm mitt..
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:10:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
mener du klassisk dressur med ridning på lange tøyler eller med sånn man rir på konkuranse?håper du forsto spm mitt..

Nei nei og atter nei.. jeg mener IKKE konkurransedressur og har aldri ment det.. LES innleggene mine!!

Forskjellen på
Barokk
Klassisk dressur
Akademisk ridekunst

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:27:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg tror nok ikke vi får noe svar på det... Dette ble alt for rotete for meg ihvertfall, så du er ikke alene, Lopke..

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:39:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
å da svarer jeg at det ikke er så veldig stor forskjell på dette,etter min mening!les innleggene mine du også..
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:46:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
å da svarer jeg at det ikke er så veldig stor forskjell på dette,etter min mening!les innleggene mine du også..

Kopi av melding:
pliz ikke kall det akademisk dressur,for dressur og akademisk ridekunst er to HELT forskjellige ting,bare for orienteringener det ridemåten,forskjellen på barokk og dressur,utstyret eller hva er det du lurer på?

Så her har du hele tiden ment konkurrranse dressur VS klassisk/akademisk/barokk??
For da forstår jeg ikke at du ikke bare presiserte det fra starten??
Jeg spurte deg nok 3-4 ganger ang KL,AR,B og da kunne du vel svart at du ikke mente forskjeller i disse begrepene?
Men at vi ikke måtte blande konkurransedressur og evt. barokk?

Redigert av - Lopke den 25/03/2006 17:50:46 Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:51:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
stemmer.men da mente jeg sånn som man rir i konkuranser da.VELDIG mange som kaller dette klassisk.men når det er så mange guruer som driver med så mye forskjellig blir det jo selvfølgelig misforståeler i ordene.jeg sier bare meninga mi!!!har prøvd å fortelle deg det i blandt annet innlegget der jeg sier meg enig med wenche..å dapurte du bare igjen,å da forsto jeg det sånn at det ikke var det du mente.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  18:15:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
stemmer.men da mente jeg sånn som man rir i konkuranser da.VELDIG mange som kaller dette klassisk.men når det er så mange guruer som driver med så mye forskjellig blir det jo selvfølgelig misforståeler i ordene.jeg sier bare meninga mi!!!har prøvd å fortelle deg det i blandt annet innlegget der jeg sier meg enig med wenche..å dapurte du bare igjen,å da forsto jeg det sånn at det ikke var det du mente.

Jeg gir opp.. Vi har sikkert snakket forbi hverandre hele tiden da..

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  18:33:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp,har nok vært misforståelser begge veier
Gå til toppen av siden

Destrier

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  09:49:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDestrier  Svar med kopi av melding
De fleste er ikke flinke nok til å forklare det de legger i begrepene. Det har nok med det å gjøre at de ikke kan nok om det selv. Det er nemlig veldig få som kan nok slik at de kan fortelle hva de gjør uten at det blir misforstått, og når det er sagt, så er det veldig vanskelig å beskrive også. For det at de som leser det ikke vet så mye, gjør igjen til at de misforstår, og gjerne legger andre verdier i begrepene enn det det er.

Fra det ene til det andre, jeg trenger noen som kan hjelpe meg med hestene når jeg er borte. Hun som har hjulpet meg til nå kommer til å flytte til Oslo til sommeren, og da trenger jeg en 'arvtaker'. Det er to Lipizzanerhopper som begge selvsagt er trent klassisk. For en som har lyst til å lære mer om slik trening, og ikke minst vil ri en klassisk trent hest, er dette en unik mulighet. Jeg krever at vedkommende er 'voksen' og ansvarlig, og selvsagt at vedkommende er villig til å lære seg mer om klassisk dressur. Det er utebane og ridehus på stedet. Jeg holder til i Horten. Ta kontakt per e-post (an-grun@frisurf.no) eller telefon 90855502.

Hilsen Destrier
www.klassiskdressur.com
Det er de som vet minst som bruker flest ord for å forklare det de mener. De som vet mye, sier det med få ord. (Baucher)
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 30/03/2006 :  10:54:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akk, du grusomme skjebne.. Hvorfor kommer slike tilbud etter at jeg har flyttet fra Tønsberg..?
Nå fikk jeg liksom ikke akkurat mindre hesteabstinenser, da

Renate
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  12:28:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hadde man enda bodd i Horten.. *drømme*
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.