hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kraftfor.....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 kraftfor.....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

tebj0

Skrevet - 19/03/2006 :  14:32:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
han får jo finere pels av olje........... vet ikke om du fikk med deg at jeg skrev det eller ikke.

Opprinnelig postet av Arik

Fikk ikke med meg det nei Har nok ikke lest godt nok gjennom innlegget ditt. Da er det klart han får finere pels

Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 19/03/2006 :  14:39:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
takk Frkelin! Endelig en som skjønner det!

Men jeg har jo bare hatt han i ca3 mnd så jeg vet jo ikke om han var smelfeit før og har tatt av seg eller ikke. men Arik blir ikke misshandlet som noen av dere mener. haha! utrolig idiotisk at noen her mener at jeg ikke går ut med hesten min(som selv står ute hele dagen + enten en leie tur eller ridetur) jeg forer heller ikke feil. det har dere jo selv sagt! jaja, snakk om å motsi seg selv her. folk må vel kunne bestemme seg om en ting og holde seg til det! JAJA, sier jeg bare . flirer litt!

Hvorfor skriver du inn og ber om råd dersom du allerede har bestemt deg for å kutte ned på foret?
Lurer jo også på hvem som har sagt en ting og ombestemt seg i denne saken da? Syns nå dei fleste som har svart deg på denne tråden har gitt deg saklige og gode svar, og ikk er det noen som har motsagt seg selv heller.
Blir tåpelig å si at du blir beskyldt for å fore feil og mishandle hesten din, for det er det ingen som har skrevet heller. Stiller meg også litt undrende til hvorfor du legger inn innlegg på offentlig forum dersom du ikke tåler at andre er uenige? Hva er da poenget med denne debatten?
Gå til toppen av siden

Arik

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  19:16:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
siden jeg lurer på om jeg skal fortsette med det... har jo skrevet det...hehe.. tåler jo at folk er uenige med meg, men når folk mener at jeg ikke går på tur med hesten min, og at det er edrfor han er ''tykk'. har heller aldri sagt at han er tykkk da men, heller litt overvektig... Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 20/03/2006 :  21:51:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen syntes han får for lite grovfor, jeg synes ikke 7.5kg høy høres lite ut for en fjording.

Jeg ville gitt kun grovfor, vit/min og frukt/grønt, og kuttet ut kraftforet, evt. gitt bare litt for å få i han vit/min-pulveret. Jeg foretrekker å bruke vit/min-blanding i pelletsform. Den er god på smak så man slipper å lure det i hesten, og han får litt "kraftfor" i krybba likt med de andre.
Fjordingen er jo en av de mest nøysomme hesterasene vi har, og kan ikke sammenlignes med større, og mer varmblodige typer.

Jeg kjørte på dette opplegget til min kaldblodshoppa, fungerte fint det!
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  23:43:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
siden jeg lurer på om jeg skal fortsette med det... har jo skrevet det...hehe.. tåler jo at folk er uenige med meg, men når folk mener at jeg ikke går på tur med hesten min, og at det er edrfor han er ''tykk'. har heller aldri sagt at han er tykkk da men, heller litt overvektig...

jeg har lest gjennom hele debatten nok en gang og jeg vil gjerne at du viser meg hvem som mener at hesten din er tykk fordi du ikke går tur med den. jeg fant det nemlig ikke.
du sa han var litt overvektig fordi han gikk uten dekken, det er det eneste som er blitt sagt "imot" deg ang vekt.
vis meg også hvem som har skrevet at du mishandler hesten din.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.