hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder av din kjørehest...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Bilder av din kjørehest...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

lino

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  12:56:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Næmmen, så skjønn hannev!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  19:29:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Nåh... hun er ei lita kanonkule! Men en aller tiders unghest å holde på med! Hun er ofte sett slik, men mye mer skitten nå i disse tider da snøen smelter og vinterpelsen klør...

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  20:46:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Fysj, jeg er slem!
Har glømt å være innpå her igjen *flau over seg selv*, men tenkte jeg kunne legge ut et par bilder av kjøre gampene våre (Det ene får bli uten vogn, jeg har ikke av Redlight med vogn) :)

So, here we go:

Først ut her herr. King Gordon, 3 åring (e. Embassy Lobell - Speedy Rhea) som blir hurtig kjørt 1 Mars 06.

Alfredo's Dream, 4 åring (e. B. Gent L. - Propheta Lain), og sånn i tilfelle noen lurte, så ja, han kjøres med Cresendo bitt. Per stor gutt, bare synd han skadet seg som åring ellns og kuttet over 3 sener. Måtte stå inne så lenge, og ødelagte psyken hans. Var et stort talent.

Gasolin on Fire, 4 åring (e. B. Gent L. - Speedy Rhea) i tet på Forus Open dagen 30.04.06. Holdt til femte. Var ikke i orden for dagen

Og enda et av Gasolin on Fire, sammen med kusk Asbjørn Mehla i varmingen! I løpet åpnet Gassaen 12,0/500m og 13,0/1000m, totaltiden ble 15,4/1600m :)

Og tilslutt et av min lille varmblodstraver-pånnis, Redlight Lain, 5 åring (e. Euro Tomali S.T. - Propheta Lain). Dessverre uten vogn Hun er en hest jeg har trent helt skikkelig siden Februar ca. Da gikk hun 1.36,0vm i banen, nå er hun nede i 1.25,0vm =D Er så stolt over henne! 5 sekunder til, så melder vi i prøveløp!

Det var de jeg fant fram for øyeblikket, orker ikke å legge ut av alle 17

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  23:05:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
meg og pappa kjører wantillo

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  18:15:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min er bare så utrolig fin å kjøre. Men har ikke sele til henne nå for øyeblikket så har ikke noe nytt kjørebilde av henne. Men her er et som ble tatt for ca to år siden. Venninna mi og Ninni, mens jeg er fotograf =)

Må også legge ved et bilde av haflingeren jeg passa før. Har ingen bra kjørebilder av han(da jeg pleide og sitte i vogna, hehe), men er ihvertfall et der han er klar til avgang da =) Søte Jäger:

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  13:08:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding

Bitten på kjørekurs som 2åring... ikke alltid likegøy dette her

Bitten&Betty går tospann... Flinke jentene

Bitten&Betty

Redigert av - Bitten&Betty den 14/05/2006 14:06:53 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  18:43:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm.... kjørehest? NEI.. men Kjøreponnis (-: !!!
Lille Emma straks 2 år, er de ikke søte? Sunniva , datteren min på 8 som er kusk.

Jeg og pintotraktoren (-;

Tatt med mobil, dessverre litt dårlig kvalitet... )-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 14/05/2006 18:50:26 Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  11:23:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Nordlandshesten min Tristan og jeg. Hadde kurs i brukshestkjøring hjemme hos oss, dette er bare 4. gangen jeg har kjørt han!

Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  18:14:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Legger inn et til jeg

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  18:18:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelig!!!! Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  18:31:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Ja, er han ikke flott gamle gampen!?
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  18:37:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, er han ikke flott gamle gampen!?

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

JO!!
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  19:30:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Åh, for et nydelig bilde av Stjerneskudd! Vakker altså
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  21:01:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  00:38:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
http://www.hestemarked.no/vip/4536/kongen%20på%20banen.jpg

Min sin kjørepånnis

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.