hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny dose med utstyr på Lidl fra 16.03
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Kajsa

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  00:07:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.20060316.index
Prøv min quiz om de kule gule HER

Lopke

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  01:21:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
billig :) får ta meg en tur å se litt... pleier Lidl å ha hesteutstyr?? Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  01:25:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Nix, det er vel ett år siden sist. Jeg har bl.a den ridebuksen der. Litt høy i livet og ikke så supre sømmer, men en helt knall bukse til den prisen. Synes det var kiipt at de ikke hadde showshine og shampo denne gangen, de var supergode

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  07:20:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sender de på postordre? synes det var mye som var kjempebillig! Spesielt godt likte jeg ridestøvlene. Så billig!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  07:51:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Så bra, så bra.. Jeg kjøpte en sånn bøtte forrige gang, og angret sånn på at jeg ikke kjøpte flere. Nå skal jeg ha flere Tilsvarende koster liksom ca 180kr andre steder..

Ser de har Roekl ridehanske etterlikninger.. Får titte litt på dem. Senebeskytterne i Eskadron etterlikning som de hadde sist var jo ok. Dvs, jeg har bare brukt bakbeinsbeleggene. Kjøpte settet fordi det var en billig måte å få bakbeinsbelegg på, selv om senebeskyttere fulgte med.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  07:59:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Synd at Lidl herover er stengt for tida, haff.. Masse snø på taket, som førte til at den ene bæreveggen begynte å skli ut..

Kjøpte grimer, svettedekken og beinbeskyttere forrige gang, er fornøyd med alt sammen jeg

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  08:11:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Apropo disse Lidl-varene.. I fjor var det folk som solgte varene "brukt" her på Hestemarked, med info om at "passet ikke/feil størrelse", faket opp før-pris, og satt nå-pris til over hva de hadde betalt på Lidl. Frekt..

Så også senebeskytterne hos en av standene på AEG. De som solgte Horseland-dekken i 2. etasjen. Settet kostet 199kr på Lidl i fjor vår, de solgte dem nå på "tilbud" til kr 400kr/sett.

Folk selger varer med fortjeneste, men synes noen ting blir for frekt.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 10/03/2006 :  08:58:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor har ikke vi lidl... Sukk Var jo mye som var kjempe-billig der. Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  09:02:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte også forskjellig sist de hadde hesteutstyr, mye billig Men det som var litt dumt var jo at dekkenene kom i "one size", 155... Alt for stort til min, og for stort til mange,... men uansett, billig og ok kvalitet!
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  11:05:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
synd de ikke hadde showshinen, den var veldig god synes jeg, å sendebeskytterne de hadde var og så veldig gode:)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

stall-lynghaug

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  11:59:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
skulle ønske di sendte på postordre sukkkk........... Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  12:20:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nix, det er vel ett år siden sist.

Opprinnelig postet av Kajsa

Ikke et år akkurat, for de hadde vinterdekken der da jeg kjøpte Birk i høst. Men et halvt år, ca.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  12:39:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke et år akkurat, for de hadde vinterdekken der da jeg kjøpte Birk i høst. Men et halvt år, ca.

Opprinnelig postet av lino

Jepp, jeg vet at de har hatt et par av produktene i noen av butikkene ut over året som gikk. Men det er lenge siden de tok inn et helt parti med hestestash, det var det jeg mente

Gå til toppen av siden

Fargo Jenta

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  12:53:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Detta utsyret så jo riktig fint ut, til tross for at det er veldig billig. noen som har noen negative opplevelser med det i det hele tatt? hjelm er kanskje ikke så lurt å kjøpe der da, med hensyn til sikkerheten. hmm...får nok ta en tur på lidl jeg Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/03/2006 :  13:21:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hjelmen var jo CE-godkjent, så den skal være like sikker som andre hjelmer.
Synes det lysebrune sommerdekkenet var helt nydelig, MÅ ha sånn til Sharmis, tror jeg

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  13:34:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Om en hjelm er sikker eller ikke avgjøres ikke ut fra pris. Som et eksempel vil jeg nevne en hjelmtest som ble gjort, hvor både GPA-hjelmen, og en av de dyrere Casco-hjelmene (som er mye billigere enn GPA-hjelmen) ble vurdert. Ut fra sikkerhet fikk Casco endel høyere score enn GPA. Jeg la inn en debatt om dette for en stund tilbake, da jeg fant henvisning i et svensk hesteblad og synes det var et interessant funn. "Best i test" i ridehjelmer

Dette sier selvfølgelig lite om hvordan hjelmene på Lidl er..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 10/03/2006 13:35:14 Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.