hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stigbøyle gummiinnlegg!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 stigbøyle gummiinnlegg!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  21:43:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har kjøpt meg skrå gummiinnlegg til stigbøylene, har det med å peke for mye med tærne utover,og føler at disse får meg på "rett vei"!hehe, men hører så mye forskjellig, skal den høyeste delen være innerst eller ytterst på stigbøylen? Selv har jeg den høyeste delen ytterst,så det lissom skråner innover..hehe..bare lurer,så jeg får en klarhet i det!hehe

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  21:48:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, disse kan være kjekke å ha hvis tærne dine peker rett ut. Hadde slike en gang jeg også, før hesten min rotet dem bort... (ikke spør!). Jeg har den høyeste delen innerst, for da blir foten "høyest" på skrå innover, prøv å stikk foten din utover, da! Håper dette var svaret du ventet på ;)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  21:48:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har sett disse brukt begge veier. Fordelen med å ha høyeste delen inn er dersom du lett får føttene for langt fra hestens kropp. Da kan disse hjelpe deg med å komme bedre rundt hesten. Bruk de slik du synes dem er best ut fra hva du ønsker å oppnå med dem.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  21:54:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når dere mener høyeste delen inn, mener dere mot gjordten eller inn mot banen?hehe..føler at når jeg har høyeste delen inn mot banen,så blir tærne mine tvunget rett fram og mer inn mot hesten. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  21:55:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Når dere mener høyeste delen inn, mener dere mot gjordten eller inn mot banen?hehe..føler at når jeg har høyeste delen inn mot banen,så blir tærne mine tvunget rett fram og mer inn mot hesten.

Opprinnelig postet av Julie=)

Jeg mener mot gjorden.

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  22:03:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
oki! Takk for svar folkens:) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  22:13:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det finnes også stigbøyler som er formet slik at de gir samme effekt, men som har rette gummier.
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.