hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Robinsons-problem
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Robinsons-problem
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

anitab
» VIP

Skrevet - 09/03/2006 :  14:27:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fleire ganger hørt om folk her inne som har snakka om nettbutikken Robinsons. Var inne på sida deira og fann mykje fint eg kunne tenke meg. Men etter mange henvendingar til dei gir eg snart opp. Problemet er at eg får ikkje til å registrere meg som kunde. Eg får berre opp ei feilmelding utan at eg får beskjed om kvifor, eller kva som er feil. Har sendt dei både mail og vanleg melding via skjema på sida og fekk ein gong svar. Dei bad meg levere navn og adresse til dei så skulle dei ordne det. Men dette er ca ein månad sidan, har fortsatt ikkje hørt noko.

Nokon som har opplevd liknande? Råd?

Ps, har prøvd å berre logge inn, men e-postadressa mi ligg ikkje registrert får eg beskjed om, ergo har eg ikkje blitt lagt inn som kunde.

tebj0

Skrevet - 09/03/2006 :  16:08:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde også problemer med å registrere meg. Sendte mail til dem og fikk svar, men fikk aldri noe registreringsnummer. Sendte ny mail og purret på dem og da ordnet det seg kjapt+jeg fikk katalogen i posten uken etter. Send en mail til du Gå til toppen av siden

anitab
» VIP

Skrevet - 09/03/2006 :  16:19:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, gjorde det i går. Men ingenting å høyre frå dei. Blir litt irritert faktisk! Får vente litt til å sjå. Veeeldig lyst på nytt utstyr! Men det blir nok til at eg handlar ein annan stad. Dumt, dei har mykje fint. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.