hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Døde :(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Døde :(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Linda B.

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  17:57:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Føler med deg Maria! Stakkars, stakkars deg.. Du må bli med oss oppi stallen en dag vet du! Vi er her for deg! Prøv å tenke på alt det fine du og Pilo har opplevd sammen, alt dere har oppnådd, og ikke minst vennskapet dere hadde. Han hadde det utrolig fint med deg, og selv om det føles uutholdelig å tenke på nå, så vil du nok klare å se tilbake på de fine stundene og smile med tiden.. Pilo har det nok bra nå, og slipper å lide på noen måter :) Koser seg og løper rundt! Jeg tror du har gjort han en utrolig stor tjeneste og gitt ham mye glede ved å ta så godt vare på ham som du gjorde. Å føle seg elsket var kanskje noe nytt for ham, men jeg tviler aldri på at han elsket deg minst like mye som du elsket ham!
Kommer ikke på noe særlig mer å si, eller noe annet trøstende.. Du finner nok ut av det! Vi snakkes.. <3

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  23:00:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Huff, dette var forferdelig trist!!! Håper det går bedre. Tiden leger alle sår vet du! Denne filmen er så inmari trist! Sitter meg gråten langt opp i halsen... Kjempetrist!!!
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Skrevet - 12/03/2006 :  18:23:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
off... kor trist..:( d e alltid forfærdli når dyr dør!! :(
Filmen mæ va kjempetrist!!
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  20:29:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
I går så døde en hest oppe i stallen som jeg VAR kjempe glad i
Er kjempe lei meg får det, men det var jo det beste får han, han hadde det ikke bra.
Han hadde kreft..
Men jeg sorger selom det var det beste.
Dette er en hest jeg ASLDRI kommer til og gleme!!!

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  16:18:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Uffda, kreft hørtes ikke noe gøy ut :|
Uansett vondt å miste en man er glad i, føler virkelig med alle dere som har mistet hesten deres, eller en dere var glad i!

R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

stall-lynghaug

» VIP

Skrevet - 17/03/2006 :  22:32:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
stakar deg.føler med deg!!! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  11:14:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
veldig vondt å miste e god venn,det beste er å få det ut...
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Cikki

» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  11:40:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff..stakkars deg:/ vet virkelig hvordan det er og savne noen:/ :'( Savner Athena, nordlandshoppen jeg hadde på helfôr før. Hadde hun ett halvt år, men det var virkelig nok , jeg elsket henne virkelig. Ble møtt av varme vrinsk da jeg kom i stallen, stod ofte og koste med henne, hadde veldig gøye turer sammen, selvom hun kunne være en ramp.
Hun er helt spesiell, og misunner den heldige eieren hennes! Husker siste galoppen jeg hadde med henne, uff. Savner henne forferdelig mye!
Begynner og grine bare med tanken på hun. Helt forferdelig.
Husker jeg fikk beskjed fra eieren av at noen skulle prøveri henne på fredagen, og jeg ble helt ifra meg. tenkte at de sikkert ikke ville ha henne, men joda. hun resite på dagen!
husker siste gang jeg så henne, hun vrikket avsted på den søte rumpen sin:< Savner henne dyyypt!<3

Nei nå må jeg ta meg sammen, høres ut som hun er død:/ Men, føler med deg, virkelig trist at han døde:(:(
Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  23:04:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Det er aldri enkelt når du mister dyr du har elsket så mye og stelt med mange mange timer... Tenker på deg og dere som har mistet en del av dere.

Jeg har sørget tungt å lenge over de dyr jeg har mistet.

Men jeg vet de er et trygt sted der de har det godt.

Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  03:18:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Vi e små, men vi e mange... som har mista våre kjære å nære.. Va egentlig godt å ha den her sia, ikke så mange plassa egentlig kor man får det ut..
Å det som hjelpe best når det gjør ondt på det meste e vell å få det ut, lufte tankan å (stygt å si det, men sannt) vite at man ikke e aleina.
Ellers i samfunnet blir man stortsett møtt med at det va jo bare en hest, og det åpne ikke særlig for en "utlufting" av kordan man har det. Ikke så greit å snakke om det med folk som ikke forstår ka det egentlig betyr for deg, og ikke engang prøve å forstå.
Fannt den filmen dær på en anna link her for leeenge sia, har den lagra på "favoritter". Den e så utrolig fin, får tåra i øyan kvær gang æ ser den. Både for at den e trist å for at æ like å tru på det den inneholde.. :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

catzy_dicte

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  22:10:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey som som mistet hesten din!
sist mandag var det ett år siden jeg mistet min første hest! Jumbo eller kew star somd en opprinnelig het!
Jeg vet hvor fæl den smerten er! Jumbo døde av tarm slyng altså kollik.
Siden dette var den første hesten jeg hadde ble jeg svært knyttet tilde n, han var min beste venn og jeg rett og slett elsket han mer enn noe annet! da Helene waller ringte å sa at Jumlbo var syk og at petter myhre var på vei(dyrlegen) visste jeg det var kollik og jeg visste at han skulle døl! kan godt si dette var det værste som hadde hendt meg!

jeg SKULLE ALDRI HA HEST IGJEN OG ALDRI RI IGJEN! men alle i stallen mente at jeg burde sette meg rett opp på en annen hest og vet du hva vennen? det hjalp faktisk! 3 uker etterpå kom min andre hest! og jeg fikk andre ting å tenke på! Jumbo er ikke glemt og det blir han aldri heller, men livet må gå videre! bare tenk på alle de fine stundene dere har hatt sammen!
jeg har lagt bort de fleste tingene jeg brukte til jumbo, for hver gang jeg ser dem blir jeg så lei meg!
en ting som er så bra m at vi kan gi dem medisin så de "dør" er at da slipper de den smerten vi mennesker må ha vis vi er syke..
Vi hjelper dem til noe bedre!
mvh benedicte soma ldri glemmer sin første hest JUMBO R I P!

Remember, amaterurs built the ark.Professionals built the Titanic!! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  23:54:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
huff huff det kan ikke være noe gøy..

har en trist historie jeg oxo.:

Vi har en svært trist nyhet til dere alle. Million dollar baby, eller babe som vi kalte henne til daglig, er død. Hun kom seg ut fra beitet, og falt utfor en skrent. Hun var ved bevissthet, men klarte ikke å bevege bakbeina. Dyrlegen kom og avlivet henne på stedet.

Vi kommer til å savne henne!

denne dagen, red vi hestene bort til sommer beite. vi kom frem og hestene var så glad, vi slapp dem inn på beite, så dro vi..

når vi kom ned på stallen fikk vi beskjed om at 7 hester sprang løse..
da gikk det fort!! alle grimer og leietau ble tatt med + noen stall-hjelper o.l.
en time senere fikk vi beskjed at alt var i orden, men det var en ting som slettes ikke var bra! Babe hadde slott seg, hun klarte ikke å stå på noen av bakbeina, så hun motte av lives

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  02:17:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får fremdeles tårer i øynene når jeg leser om det å miste en hest.

Da min 29 år gamle hest måtte avlives pga. hjerteproblemer, var det et stort tap. Jeg så for meg hennes store, mørke og "vitende" øyne i lang tid etterpå.

MEN - jeg visste at hun hadde hatt et langt og godt liv, og det ville være dyreplageri å forlenge hennes liv. Derfor har jeg i årene siden tenkt som så at det beste var at hun fikk "slippe" - og så har jeg så utrolig mange gode minner å tenke tilbake på, og det er det viktigste.

Har også opplevd at to kjære hunder måtte "få slippe", med samme tankegang: Sette pris på de årene vi hadde sammen.

Har nå en 22 år gammel hest, og bare håper at hun får være like frisk og rask i mange år enda.

Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  11:23:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Vi har en svært trist nyhet til dere alle. Million dollar baby, eller babe som vi kalte henne til daglig, er død. Hun kom seg ut fra beitet, og falt utfor en skrent. Hun var ved bevissthet, men klarte ikke å bevege bakbeina. Dyrlegen kom og avlivet henne på stedet.

denne dagen, red vi hestene bort til sommer beite. vi kom frem og hestene var så glad, vi slapp dem inn på beite, så dro vi..

da gikk det fort!! alle grimer og leietau ble tatt med + noen stall-hjelper o.l.
en time senere fikk vi beskjed at alt var i orden, men det var en ting som slettes ikke var bra! Babe hadde slott seg, hun klarte ikke å stå på noen av bakbeina, så hun motte av lives

Opprinnelig postet av karentuppah

bilder av Babe:

Never give up on the things that make you smile!
Redigert av - KarenG den 28/04/2006 11:25:15 Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  19:55:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av karentuppah

Tar jeg heelt feil om jeg sier Baby sto på Torp? Pilo sto på Stall C han.. :) Og det er jo ikke så veldig langt unna hverandre heller :)

R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.