hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er vi flinke nok til å kose oss med hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Er vi flinke nok til å kose oss med hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  20:46:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
OT; Min hest's hud er i allefall ikke mer følsom enn min, det kan jeg bare si med en gang.. Men jeg klapper sjelden en hest, stryker og koser kun:)

Men jeg tror jeg koser nok med hesten min ja!:)
Koster, koser og duller med han lenge før tur, noe han setter veldig stor pris på, og avogtil kan han tilogmed sovne..

Slik som i dag etter en kjempe koselig barbak tur og fritt løping på ridebanen, så satt jeg han på beite i solen, og jeg gikk ned til han, koste litt med han og hoppet oppå han.. Lå der i en halv time, bare strøk han på halsen og koste, han stod helt i ro og nøt solen like mye som meg:)
Sovnet nesten begge to:) (Utrolig deilig at det er slik, i april allerede:)

Noen dager går det i rutiner, men prøver å unngå dem..
Og jeg tror nok meg å han som oftest klarer det;)

Jeg koser meg som oftest på tur med gullet mitt, men han kan noen ganger bli litt for sprek, og da er det mer kos etter tur:)
Hesten min er ALDRI sur, jeg kan sitte inne i boksen sin mens de får fòr å han velger heller å kose med meg, kan gå ut på beite mens han leker med andre hester, og han kommer bort til meg, står han i boksen og han hører at jeg snakker stikker han fort hodet ut:)

Setter stor pris på at hesten setter like stor pris på meg, som jeg gjør på han, at vi koser oss i hverandres selvskap liksom:)

Prøver å finne på ting sammen med hesten min, så ingen av oss skal gå lei.. Og det er utrolig koselig å kjøre vekk, ta han ut av hengeren, sale på han og ri opp på et ukjent fjell:) Om sommeren er det kos å bade, og på vinteren tar vi galopp turer i løs snøen..

Alven er utrolig kosen, men noen ganger kan han være veldig ivrig etter å komme seg ut på tur.. Men han står som oftest helt rolig og nyter en skikkelig omgang med børsten.. Og når jeg går forbi strekker han hodet mot meg å skal gi meg en skikkelig suss:) Han elsker at jeg koser med mulen hans, og vi kan stå der i mange timer om det er opp til han:) Han masserer meg, og jeg masserer han, jeg koser med mulen hans, som er verdens mykeste, og han koser med mulen sin i fjeset mitt, høres litt sykt ut gjerne, men det er kjempe kos:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:30:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg elsker å kose med hester, koser maaaasse!

Menne.. Er ikke det samme å klappe en langhåret isis som å klappe en nybarbert arabis :-P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.