hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som vet hvor danica girl og shadow boy er??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 noen som vet hvor danica girl og shadow boy er??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

danica

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 06/03/2006 :  20:39:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
for noen år siden hadde jeg to ponnier og het shadow boy og danica girl. lurte på om noen der ute har hørt noe om dem el vet hor de er?? hadde vert gøy å vite litt om hvordan de har det nå

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 06/03/2006 :  22:36:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hva slags rase er de?
Kjenner til ei lita araberhoppe som kalles Danica..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 07/03/2006 :  08:21:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Vet du en som het Blue Shaddow eller Shaddow boy, er ikke helt sikker på hva det var. Han var rideskole hest på Roligheten Ridesenter i Bergen, skimmel ponni.

Kan det være den?

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

danica

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 07/03/2006 :  20:29:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
danica er dansk sporst ponni hun er newforest (vet ikke hvordan det staves jeg) og pinto. hun er brun og er ca 138 høy
shadow er den hvis ponni med brune små flekker:D han er newforest (vet fremdeles ikke hvordan jeg staver det) og araber...han er ca 142 høy..
Gå til toppen av siden

NotSecret

Innlegg: 14

Skrevet - 05/04/2006 :  19:19:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
er ikke danica en dansk sp? har ridd henne flere ganger! hun er veeeldig søøt! se på gjeste boka di...skrev der=) hehe....*klem* Gå til toppen av siden

Lille-Trille

» VIP

Norway
Innlegg: 24

Skrevet - 04/05/2006 :  15:15:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
Danica stortrives på Kongsgården, som rideskolehest!(desverre)
Å ri er ikke et spørsmål om liv eller død. Det er viktigere en som så!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.