hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vekke fra hesten din
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Vekke fra hesten din
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  15:01:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg reiser ikke ofte bort, men får hjelp til å slippe ut og ta inn når jeg først drar noe sted. Har ikke forrytter eller hestepasser på hesten min.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  15:54:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hmm.. Jeg har ikke hatt ferie uten hesten min på lenge lenge jeg;) Før syns jeg det var kjempekos å dra på hytta ei helg, bade, fiske, sole seg osv, men siden jeg fikk egen hest har jeg ikke vært borte fra den en eneste dag. Folk har møkket ut for meg, og funnet frem for, men aldri hatt ansvaret for å strigle henne eller ri henne.. Var på overnattingstur med skolen for noen uker siden. Gjett hvem som måtte hjem på kvelden for å sjekke at hesten hadde det bra? Jo, det var Wenche;) Nei, ingen hest, intet liv.. :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  23:39:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Nå har jeg vært borte fra dyret en uke da jeg har vært i skogen og kjørt tømmer (med noen andre hester). Jeg har en venninne jeg stoler på at klarer å ta seg av han, og om det er noe hu lurer på så er det bare å ringe eller sende en melding.

Skal innrømme at an har sneket til seg noen tanker i løpet av uka. "Hva gjør han nå, hvordan oppførte han seg i dag tro, skulle ønske han var her i skogen med meg.." Han er jo babyen min.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 11/03/2006 :  18:15:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal innrømme at jeg er bekymret for hestene når jeg er borte, men så skjer det jo alltid noe utenom skjema også da. Aldri de store katastrofene, men det er alltid en eller annen historie når jeg kommer hjem. Kommer kanskje av at det bare er jeg som steller til vanlig, slik at den andre hesteeieren i stallen ikke er helt inne i rutinene. Etter "bare" 2-3 år i samme stall...

Tror det er lettere for at man bekymrer seg om man er vant til å gjøre alt selv og sjelden være borte fra stallen.
Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  23:12:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Det er alltid best med sin måte. Jeg er oxo slik, skal helst gjøre det selv. hehe...
Er så heldig at mor og far har stillt opp hver gang jeg skal bort... De får som regel fri, om ingen vil ri de. Men sjekker da hver dag at alt går bra.
Er ikke mye borte da, liker meg best hjemme med hestene...

Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 11/04/2006 :  12:47:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akkurat nå er jeg i Trøndelag, bor i Rogaland. Altså 80 mil fra hesten jeg er fôrvert for. Skal være her til torsdag og har vært her fra lørdag. Men jeg lengter helt grusomt hjeeeem til Maxi! Kusina mi passer henne, og jeg stoler på henne, men ringer henne 1-2 ganger om dagen minst, og lengter hjem hver gang jeg har pratet med kusina mi. Men det går jo bra med henne, å da føler jeg meg jo bedre. Åså sitter jeg og ser på bildene av henne i galleriet mitt=P

Dette var et veldig vimsete innlegg...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.