hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det noen kjørefolk her?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Er det noen kjørefolk her?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  13:26:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Er intr i å høre fra flere som driver med kjøring.

Her i Trøndelag er kjøremiljøet voksende. Olaf Nyby kommer oppover ca annenhver måned og holder kurs gjennom Sør Trøndelag Kjørelag. Her gjelder det å være ute i god til hvis man vil få plass.

Hva liker du best å holde på med? Trav, dressur, presisjon, maraton, eller koser du deg for det meste på tur med vogn?

Jeg liker mest dressur og presisjonskjøring, men koser meg på tur med vogn også

Stina og Skuddis

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  14:04:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hei Stina
Synes maratonkjøring er morsomst jeg (selv om jeg er litt pysete, så det går ikke så fort), men det er jo gøy at Holter er så fin i dressuren også da. Vogna mi ligger for øyeblikket under snøen da, så det blir lite kjøring for tiden.

OT: Vet du mer om kjørestevnene i sommer, bli det noe på Starum? (pappa stiller som sjåfør, så det blir stevne på meg, jippi!!!)

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  14:33:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Hei hei Natalie

Artig med maraton også ja!!!

Håper kjørelaget får til noen stevner også. De andre finner du på terminlista på rytter.no

Som pappa sa, så må jeg velge om jeg vil til Starum eller Sandnessjøen, for han orket ikke bli med på begge. (det høres ut som vi er 12 år)

Jeg har meldt meg inn i Melhus Hestesportsklubb, og de kommer til å tilrettelegge for kjøring. Kanskje det blir noen konkuranser der også med tiden...

Snakkes på stevnet på lørdag da!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  14:40:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kjøring er kjempekjekt!

Jeg kjører mest på tur, men bruker også hesten i arbeid foran lunnerdraget. Har lyst å prøve han foran plogen, kanskje til våren?

Det er ikke noet kjøremiljø her og det er lite egnede veier (les: ikke-asfalterte veier) å kjøre på.
Jeg har lyst å drive mer med dressur- og maratonkjøring når jeg med tid og stunder kaver meg ut av bygda.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  15:27:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kjøring er gøy!

For tiden kjører jeg mest på tur, da jeg ikke har noe sted å trene nå på vinteren. Drar på en del kurs, men allikevel blir det ikke så mye som jeg skulle ønske. Jeg har ikke prøvd så mye maraton enda, så dressur og presisjon på oss. Pånnis syns presisjon er supermorsomt!

Litt lite kjøremiljø her også syns jeg, men men...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  18:58:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har vore på 3 køyrekurs med hoppa mi. Har berre køyrt ho eit år. Likar veldig godt presisjon, og det gjer Løkki også, ho begynner å bli heit på hindera! Dressur er også gøy, og maraton har ikkje pysa prøvd enda;) Har ung hest også da, så vil gi ho ein mjuk start. Har bestilt vogn og sele no som kjem om ca ei veke. Klør etter å prøve! Køyremiljøet her er lite, men det skjer ein del på Nordfjordeid, og det er ikkje å langt dit heldigvis.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 28/02/2006 :  21:46:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjører også en del.I tillegg til Marcello som blir kjørt, har jeg en dølavallak som blir brukt til oppdrag og en hoppe som er ment å skal gå i par med han.Har ellers ganske mange cob og welshpartbreed unghester som jeg vil kjøre inn og selge etterhvert.Har vært på kurs med Olaf,Roger og Urban en del oppgjennom åra.Akkurat her er det ikke noen kontuitet på kursa dessverreEr for øyeblikket gravid og har termin 30 april så det blir nok ingen starting på meg i år er jeg redd. Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 01/03/2006 :  12:15:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg driver da med kjøring. Hesten min går i ponnipar og i tillegg skal jeg starte henne litt i enbet. Det er satt opp noen fulle stevner denne sessongen, er bare å sjekke terminlistene til rytterforbundet.

Helle, hvorfor ikke prøve deg på neste innendørscup-stevne? Det er på Nes den 19. og da får du kjørt pressisjon og 2 maratonhindre. Det er jo egentlig fin trening å ha med seg!;)

Det virker som om det kommer flere inn i kjøremiljøet og det er jo bra! Får håpe det bare blir flere og flere stevner med nok påmeldte i fremtiden. Og så trenger vi ponnipar konkurrenter (litt lei av å starte mot enbet).
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 01/03/2006 :  12:29:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Vi begynte med "ordentlig kjøring" nå i høst etter å ha tuslet gatelangs i alle år. Har solgt selen min fordi den ikke passet lenger, så akkurat nå er det lite kjøring på oss gitt. Jeg synes dressur er den morsomste grenen, det er den vi er dårligst i, men samtidig den som er mest gøy når man får det til. All ære til dere som kjører maraton, det kunne ikke døtte meg inn. Litt for mye fart og spenning i den grenen for min del. Men for all del, det er vanvittig spennende og stå på sidelinjen og heie og sånn da - så lenge jeg slipper å sitte oppi vognen.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  12:34:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Skal man delta på stevner, må man starte alle tre grenene.

Ikke sant

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2006 :  11:04:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEISANN!!
Vi driver med kjøring opp til middels nivå, starter alt innen dressur, presisjon og maraton. Også er det maratonen vi liker best, fart og spenningen! hehe
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 02/03/2006 :  15:08:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal man delta på stevner, må man starte alle tre grenene.

Ikke sant

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

Ne-ej, det er jo bare om det er sammenlagt kjørekonkuranse?

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/03/2006 :  11:06:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hva liker du best å holde på med? Trav, dressur, presisjon, maraton, eller koser du deg for det meste på tur med vogn?

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

'
Jeg kjører litt, og driver med trening av pånnis'n nå. Jeg er ganske glad i trav (ponnitrav.. :P), men kjører alltid på tur, med unntak av en og annen dressur/presisjon økt. Her er miljøet bittelite, men de som driver med kjøring kan det de driver med. Dessverre er der ikke kurs osv. her. Synes det er kjipt at når hele dalføret er fullt av så gode kusker, at det da ikke arrangeres et eneste kurs...

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 04/03/2006 11:07:33 Gå til toppen av siden

inaw

» VIP

Skrevet - 05/03/2006 :  17:00:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseinaw  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg driver med litt kjøring, og håper å få startet litt fremover. Kjøremiljøet her i Bergen er heldigvis i fremdrift! Har en ganske var hest, så holder oss mest på banen foreløpig. Han er 14 år, men har bare blitt kjørt i vel et år nå. Driver mest med dressur, og skal begynne å trene litt presisjon. Maraton ser ulidelig spennende ut, men jeg har nok ingen maratonhest.. Blir litt for spennende for hans del!

Prøver å få kjørt hvertfall en gang i uken. Ellers kommer Urban Roos til stallen vår et par ganger i året, noe som er kjempelærerikt. Skal prøve å få dratt opp til en kjørebane her i Bergen og få trent litt der og. Ellers har jeg i helgen deltatt på banebyggerkurs i presisjon og maraton, var gøy!
Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  16:33:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Jeg driver også med kjøring...

Har drevet i mange år med traver og nå har jeg en 2åring som jeg utdanner til dressurkjøring.

Er medlem av sandnes og jæren kjøre og rideklubb(rogaland)
Kjøringen er på oppover her også og det finnes stadig kurs på kalenderen, det er også planlegging av maratonbane.

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  11:01:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg driver med kjøring

Min intr er dressur og maraton.

Arbeidet hos Olaf Nyby i ett par år når jeg var yngre, så tømmekjøring det vet jeg hva er.
Jeg har lært alt av Olaf å det har jeg kommet langt med. Nå har jeg en 2års fjordingshingst som jeg håper jeg kan komme ett stykke med.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.