hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjørestevner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Kjørestevner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  09:30:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Hvilke kjørestevner skal du delta på i år?

Her i "utkant-Norge" (Trondheim) har vi ikke mange alternativer. Må enten reise til Sandnessjøen eller Starum. Vært kjempegøy å dratt dit, men det blir litt vanskelig når man har bare tilgang på vanlig henger. Må jo ha med vogna også.

Sør Trøndelag Kjørelag skal arrangere ett stevne i juni, men det er "bare" ett treningsstevne.

Skulle ønske det var flere kjørestevner!!!

Stina og Skuddis

Josiva&Camilla

Skrevet - 27/03/2006 :  11:23:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal vel starte det som er og kanskje komme oss en tur til Sverige. Ser dårlig ut med stevnet på Starum i juni da... Er veldig klar for å starte fult kjørestevne, så det er synd det ikke blir noe av Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  11:34:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Blir det ikke noe på Starum? Hvorfor ikke?

Hva mener du med fullt kjørestevne?

Hvor i Sverige skal dere starte?

masse spm gitt...

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  13:50:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Tror det i Sandnessjøen ikke blir noe av, hørte snakk om at det har forsvunnet fra terminlista, men det skal være på Starum i august ihvertfall, lyst å dra dit jeg...og ellers blir jeg nok med på stevnene på Vaadan
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  13:52:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må jo ha med vogna også.
Opprinnelig postet av Stjerneskudd

Du må begynne med forhandlinger om kjøp av pick-up, så får du med både hesten og vogna i samme slengen. Det har jeg..har ikke fått nei ennå...(men ikke ja heller da)

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  14:13:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Blir nok ikke noe pick up her i gården...

Vurderer å skru av setet, dragene og hjulene. Da får den plass på hengeren sammen hesten.

Stevnet i juni blir spennende!! Sist var det 1 poeng som skilte oss på dressuren Natalie...

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  14:48:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Stevnet i juni blir spennende!! Sist var det 1 poeng som skilte oss på dressuren Natalie...

Får håpe det blir i mitt favør neste gang også da...

Mvh Natalie

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  15:01:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stina: Er det i Juli noe det samme som var i september i fjor? Det var hvertfall utrolig morsomt å se på. Var med som hestepasser på Miss Kr.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:32:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stina: Er det i Juli noe det samme som var i september i fjor? Det var hvertfall utrolig morsomt å se på. Var med som hestepasser på Miss Kr.

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Blir vel noe av det samme (håper ihvertfall maraton blir med denne gangen også), og så blir det et stevne i september igjen

Mvh Natalie

Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  07:43:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Ina: Stevnet blir 2. eller 3. helgen i JUNI. Jeg også håper kjørelaget får til ett til høsten.

Det blir samme opplegget som i fjor ja, så det blir maraton Natalie

Josiva&Camilla

Skrevet - 28/03/2006 :  09:59:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Blir det ikke noe på Starum? Hvorfor ikke?

Hva mener du med fullt kjørestevne?

Hvor i Sverige skal dere starte?

masse spm gitt...

Det på Starum i juni har ingen arrangerklubb enda, så det ser dårlig ut. Med fult kjørestevne mener jeg alle tre grener Har brukt vinteren på innendørscupen og nå klør vi i fingrer og høver etter å starte et fult stevne igjen. Hvor i Sverige er ikke helt avklart enda, kommer litt an på når, hvem og hvordan vi skal komme oss dit.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  16:17:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Da gleder vi oss til det. Utrolig gøy å se på :D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  08:55:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Stevnet blir 2. helgen i juni

Kjørelaget trenger en del funksjonærer. Tidtakere og andre enkle oppgaver. Noen som føler kallet?

crusabell

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  19:25:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
håpe vi får til å være med på stevnet i juni også:) det var kjempeartig sist. heldig jeg som har pick-up;) så lenge det varer, gamle vraket.hehe.
står jo i gangavstand fra vaadan så får vell leke taxi for stina i stedet;)
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  19:44:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Vil du det?????

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  22:39:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
2.helgen i juni...da er jeg sannsynligvis laaangt sør i Europa, cruiser nedover Italia, noen som vil starte Holter eller?
Mvh Natalie

Redigert av - Natalie_S den 29/03/2006 22:40:23 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.