hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - krasse kommentarer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 krasse kommentarer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  18:43:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
stemmer det du sier kristine ;)
takk for oppmuntrende ord ;)
J.i.M: hvordan vet du hvem det er?

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:38:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Tror J.I.M er fra Brumunddal ;-) Hvis jeg ikke tar helt feil!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  07:59:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ja sikkert noe sånt..
Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 11/03/2006 :  12:25:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
stemmer at jeg er fra brumunddal. Har hatt hest på stallen der for noen år siden:) Vet at Ridelæreren der er ei bestemt dame, som kanskje kan ha meninger ikke alle er like enig i. Men sånn i utgangspunktet så vet hun hva hun snakker om. Mulig hun var litt på "bærtur" i dette tilfelle, men hun var kanskje redd for deg? kanskje hun var usikker på hvordan du taklet hesten el..Vet fortsatt ikke hvilken hest det er, men er det en privarhest eller skolehest da? Men jeg tror ikke det er noen fare å ta det opp med henne hvis det er noe du lurer på eller ikke er helt enig i.

Det jeg har lært etter mange år med hest og instruktører er at noe tar du vare på og tar lærdom av, og andre ting gjør du for det du får beskjed om det, og bare lar det "skli". Har jobbet på stall jeg også, og var ikke alltid like enig i det sjefen min sa, men da er det greiere å bare ta det opp med vedkommende.

Til slutt vil jeg si at, du hadde helt sikkert klart å ri denne hesten uten hjelpetøyler også, siden du hadde gjort det før. Har aldri sett deg ri "Kross", men jeg har hilst såvidt på hesten din da:) Søting forresten..
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  12:57:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hilst på kross? hmm.når da? nei nå blir jeg bare nyskjerrig gitt...
det er en skolehest og privat hest for å si det slik...går noen timer i uka..

Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 11/03/2006 :  13:20:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg solgte dressursalen min til ei på stallen deres. ei som har en varmblodsvallak (traver). jeg vet ikke hvem du er men denne hesten sto ved siden av din tror jeg. Derfor hilste jeg på han:)

Kjenner ikke så godt de hestene som står der lenger jeg, for det er flere år siden jeg hadde hest der selv. Men jeg stikker jo innom innimellom.Så jg kjenner nok ikke hesten du snakker om.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:02:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
å ja, da vet tror jeg så deg faktisk...
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  21:36:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg er også fra Brumunddal. OT, men måtte si det ;p
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 12/03/2006 :  00:08:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er også fra Brumunddal. OT, men måtte si det ;p

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

hehe.. det vet jeg faktisk. Har et par venninner som kjenner deg.
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  14:37:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Spennende : )
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.