hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stallmiljø
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Stallmiljø
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Torpedo

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:32:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er ikke bare fjortisser som baksnakker o.l, jeg har opplevd at voksne folk gjør akkuratt det samme. Men det er vel mest typisk hos fjortissene ja. Det som er så dumt, er at de fleste på den alderen velger heller å ta opp evt problemer over msn eller sms, da kan ting oppfattes annerledes og det kan skape irritasjon over ting som egentlig ikke var ment så gale.

Jeg trives faktisk ofte bedre i staller hvor det er det er mest voksne folk, selv om jeg bare er 15 selv. På "min" stall hvor jeg har hesten min, er det ganske mange folk i forksjellige aldere, noe som er ganske greit det også

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  10:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
hos oss er vi nå blitt 2 dyrleger, en ridende politi og jeg.. pluss dem som eier stallen. Så det blir ikke så mye trøbbel her.. og jeg føler jeg har veldig kompetente folk rundt meg!! (og jeg burde kanskje begynne å se på meg selv som litt voksen og nå :) Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  15:35:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
På stallen jeg står nå har vi verdens beste miljø. Alle er gode venner.
Vi er i forskjellige aldre, fra min lillesøster på 10 til de på 30. Er bare koselig med forskjellige aldre.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  17:02:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Stallen jeg holder til i er delt inn i flere etasjer, og "deler". (F.eks Ponnistallen, skolestallen, privatstallen...osv..)
Tror det er forskjellig miljø i de forskjelllige delene. Vi holder til i den minste privatstallen, der det bare er 9 bokser. Alle som har hest i den delen er voksne. (Står bare hester i 5 av boksene.) Der har vi det rolig og koselig, og humoren henger løst.

På senteret generelt er det et ok miljø, et ganske stort og aktivt konkuranse-miljø. (Men det er mye fjortissjenter som er "verdensmestere" og som er opptatt av hevde seg selv, ved å rakke ned på andre.)

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  17:21:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hest sammen med ei annen jente hjemme her, og det fungere kjempefint! Vi tar fôringene for hverandre av og til, snakker sammen og ri sammen. Det er rett og slett perfekt. Området rundt stallen (ridebaner, ridehall, undervisning o.l.) kunne vært bedre, men miljøet vårt er kjempebra.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  19:16:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

tror dere det er sånn at når det er for mange fjortiser i et miljø at det ødelegger for de eldre?
Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Fjortiser generelt, nei!
Syns du bør utdype mer, kan likeså godt være voksne mennesker som ødelegger for de andre.
Er jo en såkalt fjortis jeg.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  22:17:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stallen jeg holder til i er delt inn i flere etasjer, og "deler". (F.eks Ponnistallen, skolestallen, privatstallen...osv..)
Tror det er forskjellig miljø i de forskjelllige delene. Vi holder til i den minste privatstallen, der det bare er 9 bokser. Alle som har hest i den delen er voksne. (Står bare hester i 5 av boksene.) Der har vi det rolig og koselig, og humoren henger løst.

På senteret generelt er det et ok miljø, et ganske stort og aktivt konkuranse-miljø. (Men det er mye fjortissjenter som er "verdensmestere" og som er opptatt av hevde seg selv, ved å rakke ned på andre.)

Opprinnelig postet av Wulfi

Er det Haugesund Rideklubb du holder til?? hadde tenkt meg en tur ut å se en dag. Gøy å titte på hestemiljøet i området.
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  22:22:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Stemmer det ja. Det er der jeg holder til.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 17/03/2006 :  21:42:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har jobbet på, og vært fast innventar i endel staller rundt omkring i norge. Og det var særlig 1 stall som var ille. Jeg jobbet som "stallhjelp". Møkket, hadde ansvaret for foring, bestille for, trene endel hester, utslipp osv...
Det sto også endel privathester der, og de som eide disse hestene var nesten aldri i stallen. Hestene sto inne og hang, gjerne i dagesvis. På full foring! Fordi vi aldri fikk beskjed om de som eide dem kom eller ikke. Men når disse hesteeierne var der, var det helt tydelig at jeg sto nederst på rangsstigen! Da blanda de seg i alt! Hvordan jeg møkka til hestene deres, hvordan jeg fora, (for mye, for lite), hvordan jeg tok på dekken, feil beinbelegg osvosvOSV! Det gikk nesten sport i å mobbe meg...Dette bedra seg noe da en av dem fant ut at jeg faktisk eide egen hest jeg også...da slutta de å spytte på/etter meg. Og jeg som gjode ALT med gampene deres da de ikke gidda å dukke opp selv!
Jeg dreit(unnskyld språket) i dem, og gjorde alt på mitt vis likevel. Men det var ikke særlig moro å være der. Var glad da jeg slutta.
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  10:35:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Er fornøyd med stallmiljøet der vi står nå :)
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.