hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det med vatn er visst skummelt ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Det med vatn er visst skummelt ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Cuty*
» VIP

Skrevet - 21/02/2006 :  18:27:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
No er det så fint vêr ute, og føtene er skitne når hestane har kome i frå beite.

Så eg prøvde å vaska føtene på hesten min i dag, men då blei ho redd å prøvde å få seg vekk i frå kjettingane, drog seg å sånn ..

Så no lurte eg på om dykk hadde nokon gode tips om at ho skal stå stilt når ho står i kjettingane?

Ein gong klarte ho å ryke dei kjettingane ..

Har dykk nokon gode tips om å stå stilt i dei?

Hadde blitt KJEMPE glad !

Vennleg helsing Ragnhild~~

Guro
» VIP

Skrevet - 21/02/2006 :  18:50:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nå skriver du ingenting om hvor gammel hesten er, ei heller hvordan den oppfører seg i forhold til vannslanger sånn ellers. Og for den del ikke noe om hvordan hun liker å bli tatt på beina sånn generellt. Alt dette er viktige elementer.
Og ikke minst, brukte du slange eller bøtte og svamp?

Fint om du kunne svare på disse tingene:) Så er det mye lettere å hjelpe deg med en gang:)

Guro
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  19:09:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
holder lenge å legge ut tråden på ET STED
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  19:58:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
jeg har ikke hestene mine bundet når jeg skal lære dem slike ting. hvis det var første gang den ble vasket, så er det vanlig at de ikke liker det og blir nærvøse. at hesten da er bundet tror jeg kan forsterke angsten, siden de ikke kan "rømme" vekk fra vannet. hvis du vasker med svamp så la hesten gå løs i boksen. ha med en børste også og børst for å avlede oppmerksomheten vekk fra svampen. bruk innimellom svampen på steder som hesten liker og klø og gni slik at vaskingen blir en positiv opplevelse. så er det bare å fortsette slik å smøre seg med tåmodighet.skjønner?
spyler du hesten med slange så er det alt for voldsomt å la den stå fastbundet uten å kunne løpe litt rundt. derfor bør du vente med dette til i sommer, da du kan trene ute med langt leietau

http://www.korumdalen.no/ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.