hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Beitesesongen 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Beitesesongen 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  13:54:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding

Hallo Folkens, skal ha hesten min på beite til kjæresten i sommer, masse ugress og en skogstump som ly, vet det ikke er nok mat til hesten min der i sommer, men vil ha henne der slik at ugress og stedet blir tråkket opp til neste år, så det etter vært blir et beiteområde. Spm mitt er hvor mye skal jeg fore henne?? aldri hatt ansvaret for henne selv, tengte jeg bare skulle spe på med høy, eller ambefaler dere noe annet?? Hun er litt alergisk mot silo, og silo om sommeren er vel ikke noe tess, er en varmblods traver hoppe på 18 dette, kommer til å bli litt brukt til turridning mens a står der, er fri tilgang på vann, om ikke sp har ejg et gammelt badekar jeg kan demne ned slik at vann kommer rennende inn der. Veit ikke helt hvilke hester som skal stå med henne, kjæresten har en kompiss som har 1 døla hingst og 1 dølahoppe, men liker ikke tanken på å ha hingsten på beite der... kan event spørre naboen oppå der om han vil ha ungesten og mora på beite sammen med hesten min.

Noen som har noe tips å komme med ang foring å slikt?? takker for alle svar!!

Garsy du er verdens beste!
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.