hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Cisco
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Cisco
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 17/02/2006 :  22:38:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søkte nå på Plain Justin Bar, som er hestens virkelige navn, og i følge sidene jeg har funnet skal han være borket quarter.
Kan hende det er vinkelen på hodet på det øverste bildet som gjør at det ikke ser helt quarter ut?. Her er et annet bilde av hodet hans, syns han virker mer "rasetypisk" her, men jeg er absolutt ikke peiling på quarter. "Arrester" meg gjerne om jeg tar feil

Jeg mente at hesten til Torhild kan ha akhal-tekeblod i seg. Den har tilsynelatende visse eksteriøre likhetstrekk, den metalliske fargen og dessuten er det en russisk ridehest.. Ikke usansynlig at det kan ha kommet inne en a-t et eller annet sted i slekten..

Edit for å rette en link og en setning

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 17/02/2006 23:22:01 Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 17/02/2006 :  23:07:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Har du navnet på hesten som spilte, så er det jo veldig greit å søke opp i hvertfall ;) Var det bare en som spilte i filmen? Synes ofte det pleier å være flere hester (eller dyr) som spiller en rolle.
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  09:06:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sakset fra Quarter-side:http://www.imh.org/imh/bw/quar.html

PLAIN JUSTIN BAR
Lights! Camera! Action! Most actors long for that one spectacular role that makes or breaks a career - a roll full of action, drama and possibly even a memorable death scene that leaves audiences gasping over the loss of a heroic figure. Plain Justin Bar, a buckskin American Quarter Horse gelding, landed this type role when he was selected to play Cisco, Kevin Costner's trusty mount in the movie "Dances With Wolves," which was honored with an Academy Award in 1991 for Best Picture.

"Justin" as he is known to his friends, is owned by Redstone Farm of Pilot Point, Texas. The gelding is by Impressive Dan out of the Modesto Rocket mare Plain Pearl Bar.

Så da slapp alle å lure mer.
Buckskin Quarter.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  11:28:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
:)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.