hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er de her for?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva er de her for?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  19:20:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Nå har jeg skrevet til tre forskjellige som har med hestemarked å gjøre, å spurt om de kan slette visse innlegg i gjesteboken min. Men jeg har ikke fått så mye som et svar!

Synes dette er veldig irriterende!!!
Hvorfor svarer de ikke?

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  19:30:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hvorfor ikke bare slette dem selv? hvis du går på medlemssiden din står det: slett gjestebokinnlegg, som et alternativ.
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  19:30:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Du kan selv slette innlegg fra gjesteboken,så vidt jeg veit..
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  20:28:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Merkelig, var inne å kikket nå om det stod på medlemssiden min at jeg kunne slette fra gjesteboken, men det stod ikke no om det der. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  20:34:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det står: endre/slett fra gjestebok
Står til meg hvertfall.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  13:16:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Samme her.
Therese
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  15:21:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Men det står ikke det på min. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  15:26:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
tenker du på riktig medlemsside da?
Der hvor du går for å legge et innlegg i gjesteboka eller laste opp bilder. Ikke selve VIP'en din

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  15:28:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ve.. da vet jeg ikke jeg. Hva med å sende en PM til Robert å spørre?
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  17:07:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tenker du på riktig medlemsside da?
Der hvor du går for å legge et innlegg i gjesteboka eller laste opp bilder. Ikke selve VIP'en din

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Tenker på den medlemssiden hvor man laster opp bilder og sånn, ikke selve vipen.
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  17:08:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ve.. da vet jeg ikke jeg. Hva med å sende en PM til Robert å spørre?

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Jeg har allerede sendt mail til han+to til.
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  17:30:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Sendte sånn meldig på hestemarked til Robert for noen dager siden, å han har vært på vipen sin etter det, men jeg har fortsatt ikke fått no svar!

Er passe irritert nå! Lite hyggelig å ha sånne innlegg i gjesteboken hvor alle kan lese de!

Useriøst av de som driver hestemarked å ikke i det minste svare!

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  17:32:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sendte sånn meldig på hestemarked til Robert for noen dager siden, å han har vært på vipen sin etter det, men jeg har fortsatt ikke fått no svar!

Er passe irritert nå! Lite hyggelig å ha sånne innlegg i gjesteboken hvor alle kan lese de!

Useriøst av de som driver hestemarked å ikke i det minste svare!

Opprinnelig postet av Tiara&Carina

Det var da altså jeg som skrev dette.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  18:29:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hmm.. Merkelig at det ikke går ann å slette innlegg fra medlemssiden din..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  19:45:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Ja det er rart i.o.m at flere av dere kan slette gjestebokinnlegg selv. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  19:58:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja det er rart i.o.m at flere av dere kan slette gjestebokinnlegg selv.

Opprinnelig postet av Jack/Casana/Mahjiino

Trodde det var likt for alle jeg..

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.