hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lefdals rideskole
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Lefdals rideskole
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  09:49:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal dit til sommreen med ponnien min..
Har hørt av folk at dressuren som undervises der kan bli litt kjedelig om man er flink? Stemmer det?

Og kommer jeg til å komme med andre "dårlige" bare fordi jeg har en liten 2'er ponni? Folk som rir den størrelsen på ponnier er jo ikke alltid så flinke..
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  21:17:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Kjempemoro der!!! Var på wendy ridecamp der i helgen. Du får en hest som er tilpasset deg. Noen av hestene kan være litt sure, som den hesten jeg hadde (har kanskje noe med at hun spiste hele tia:S, fikk så mye mat..) Hvis du vil ha en liten utfordring, burde du prøve Tiffany! Hvis du er liten nok da Du kan ta så mye mat du vil ja
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  08:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
Jeg gikk der før,og har vært der noen ganger etter det også.Jeg liker meg ikke så veldig godt der.på ridetimene deler de banen sånn at det går to timer på en gang.ponniene får ca 1/4 av banen og hestene ca 3/4 eller no..så står det to ponnier i nesten hver eneste boks i ponnistallen.Mange som syntes det er bra der,men holder meg til verdens ende jeg;)
Henriette=) Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 16/06/2006 :  14:04:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg gikk der før,og har vært der noen ganger etter det også.Jeg liker meg ikke så veldig godt der.på ridetimene deler de banen sånn at det går to timer på en gang.ponniene får ca 1/4 av banen og hestene ca 3/4 eller no..så står det to ponnier i nesten hver eneste boks i ponnistallen.Mange som syntes det er bra der,men holder meg til verdens ende jeg;)

Opprinnelig postet av Arthur_lover=)

Enig!! Og store hester må stå i små ponnibokser som helt klart er alt for små!!

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 16/06/2006 :  14:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal dit til sommreen med ponnien min..
Har hørt av folk at dressuren som undervises der kan bli litt kjedelig om man er flink? Stemmer det?

Og kommer jeg til å komme med andre "dårlige" bare fordi jeg har en liten 2'er ponni? Folk som rir den størrelsen på ponnier er jo ikke alltid så flinke..

Opprinnelig postet av meg_selv2

Stemmer at dressuren kan bli kjedelig ja!!!

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  13:55:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg skal dit i uke 31 Var der på weekendkurs, og hadde Tiffany, søte, stae glefse ponnien min Hehe Som de andre sier, du rekker ikke å kjede deg!
Iiiihaa! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.