hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lefdals rideskole
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Lefdals rideskole
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

tussimor94

Skrevet - 11/02/2006 :  13:26:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har tenkt meg til Lefdals i sommer, og lurer på om hva andre mener om det stedet? Jeg har aldri vært der før.(Har faktisk aldri vært på rideleir!) Jeg blir snart 12 år , burde jeg velge hesterideleiren eller ponnirideleiren? Jeg har hørt at man får litt lite mat der. Er det sant eller? =) Håper på svar!!!

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  15:14:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke vært der, men jeg fant en annen debatt som kanskje kan hjelpe deg litt:

Lefdals Rideskole

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 11/02/2006 :  17:04:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Var der i sommer, og har bare positive minner Man får ikke lite mat, det er noe du velger selv! Du kan ta så mye mat du vil Man velger ikke ponnileir eller hesteleir, men du blir plassert avhengig alder og hvilken hest/ponni du får. Vil få legge til at alle hestene og ponniene er kjempefine!

Har noen bilder fra Lefdal på vipen min, så du kan jo ta en titt Håper du får det fint, da.

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

tussimor94

Skrevet - 14/02/2006 :  20:14:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svat!!! Gå til toppen av siden

tussimor94

Skrevet - 14/02/2006 :  20:15:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk for svat!!!

Opprinnelig postet av tussimor94

Svar mente jeg...!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  20:22:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Der går å redigere innlegg. Om du ser på linjen over innlegget ditt, så er det et symbol med en blyant over et ark, og om du trykker der så kan du redigere feil:)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

tussimor94

Skrevet - 14/02/2006 :  20:24:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk for svat!!!

Opprinnelig postet av tussimor94

Jeg mente takk for svar!!!
Gå til toppen av siden

tussimor94

Skrevet - 14/02/2006 :  20:29:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg viste ikke at jeg kunne redigere det... nå vet jeg det! Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 15/02/2006 :  19:20:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ja, kjempe bra på lefdals!
Vært på rideleir og weekendkurs der!
Skal dit kansje i år å =)

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Arabella

Skrevet - 28/02/2006 :  22:19:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på Lefdals når jeg var like gammel som deg! Synes det var kjempe bra der!! Jeg var selv på ponni leir og hadde Mini. =) Ho var kjempe skjønn, absolutt å anbefale hvis du er litt liten for alderen ;) Får ikke lite mat og man rekker ikke å kjede seg et minutt der! Beste stedet jeg har vært på! :) Gå til toppen av siden

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  11:29:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
var der en høst en gang.. da var det en dusj der, og den dusjen fikk ingen lov til å bruke.. jeg fikk en hest som ikke var så snill i boksen og jeg måtte be om hjelp for å sale på hele tiden.. Hvis jeg sku bytte, måtte jeg få en eller annen hest der jeg ike fikk lov til å sale på ved mindre noen av lederene satt på grime først.. Anders Lefdal tok privat timer og sånt midt oppe i programmene våre og masse ble utsatt.. Dyrt var det også.. Holder meg til Marits i framtiden.. Gå til toppen av siden

Silvershining

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  21:06:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilvershining  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilvershining  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
var der en høst en gang.. da var det en dusj der, og den dusjen fikk ingen lov til å bruke.. jeg fikk en hest som ikke var så snill i boksen og jeg måtte be om hjelp for å sale på hele tiden.. Hvis jeg sku bytte, måtte jeg få en eller annen hest der jeg ike fikk lov til å sale på ved mindre noen av lederene satt på grime først.. Anders Lefdal tok privat timer og sånt midt oppe i programmene våre og masse ble utsatt.. Dyrt var det også.. Holder meg til Marits i framtiden..

Opprinnelig postet av Jujja

hmm. Når jeg jobbet der på weekendkurs høsten i 2003 var det en dusj der og den var fritt frem for alle som ville dusje... Sommeren 2004 var denne dusjen på vaskerommet forbeholdt oss arbeiderne, mens det var 2 dusjer for elevene i en egen brakke... så kan ikke skjønne at du ikke fikk dusje...

Hvilken hest hadde du?

Vakkert som sølv, hjerter av gull
Gå til toppen av siden

mi@ K.

Skrevet - 16/04/2006 :  21:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var der i høstferien og syntes også det var veldig bra. Ble aldri noe forsinkelser eller avbrytelser, og dusjen kunne hvem som helst bruke når som helst.

Fornøyd med hesten min var jeg også, fikk Zerenad, og jeg skal tilbake i sommer, i uke 27.
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  23:46:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var der sommern 2005 med min ponni..
Jeg er ikke helt fornøyd, selvom det var veldig koslig der og bare trivlige mennesker...
Dressurtimene rei vi bare rundt i ring(rei tross alt på erfaren og forventet litt mer...) og sprangtimene var greie, men kunne ønsket litt mer "pirking" ble litt mye sånn "det var bra" osv...
Vi skrittet også på tur altfor mye...det syns jeg ikke noe om...hehe

Kanskje jeg skulle valgt treningsleir istede, men de reklamerer jo så bra..hehe...

Men uansett så var det jette moro der, og man hadde stort sett noe å gjøre hele tiden, og kveldsunderholdningen var bra

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 30/04/2006 :  22:13:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Har ridd på lefdals en god stund, men har slutta nå... det er ikke så veldig bra sted, engentlig, hestene må stå med sal og hodelag fra minst kl 4 til kl 10, og uten mye å spise. De går ofte flere tunge timer etter hverandre og når uernfarne ryttere er ferdig med ridetime blir hesten satt i boksen uten slakket gjort engang. timene kan fort bli kjedelige for erfarne ryttere oxo...
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:49:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg var på Lefdals i 2003. Supert sted synes jeg da =D God mat og flinke hester og instruktører. Red Tassen, men han er vel solgt nå?!
Haoli <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.